vw audi skoda garage THUY Deurne

vriendelijke mensen goede behandeling goeie service over en week of 2 klein ongevalleke gehad (in mijn recht) klein beetje blik schade in 2 dagen tijd was die weer zoals nieuw en zonder te zeveren direct een vervangwagen gekregen

mijne komt ook van daar...

ALTIJD Vervangwagen, vriendelijke goede service, en eerlijke prijzen (tot nu toe altijd minder betaald dan ze hadden gezegd :D).

higgy

Forumguru
Deurne BELGIË, ik herkende (als Helmonder, links van Deurne NL) de naam al niet...

vw125

Forumguru
Ik ga met men Skoda naar garage Thuy in Hoboken en daar heb ik dezelfde ervaring als jij in Deurne, vriendelijk en snel behulpzaam.
Mijn wagen komt oorspronkelijk van garage Hofmans te Puurs maar ben daar ni te spreken over de service en de klantvriendelijkheid.

Grtz vw125

Trol

Lid
Andere garage voor garantie

Hoj,

Als je nu naar een andere garage wil gaan voor een probleem. Bvb je hoort iets dat niet normaal is en bij de garage waar je je wagen hebt gekocht doen ze alsof er niets is. En je gaat naar een andere, kan er iets aan doen of is het dan betalen?

ja higgy het is deurne belgië en vw 125 bij THUY hoboken wou ik mijn fabia eerst bestellen toen maar die verkoper daar die ging wat moeilijk doen met mijn oude wagen over te nemen om dat die toen nog geen 6 maand op mijn naam was ingeschreven en in deurne maakte ze daar geen problemen van al is dat van de zelfde uitbater dat verkoperke in hoboken gedroeg zich ook als en boer heb die dan in deurne ook gewaarschuwd

Swiss

Actief lid
Patrick (de Skoda-verkoper bij Thuy Deurne, elke verkoper heeft daar nog zowat z'n eigen merk) is tenminste nog iemand die z'n werk met plezier doet (dat zie je eraan) én die nog weet waarover hij praat.
Heeft indertijd goed geluisterd naar wat ik nodig had en dan pas z'n advies gegeven. Heeft niet geprobeerd om bepaalde opties aan te smeren en toen hij z'n twijfels had over bepaalde opties, gaf hij dat ook toe. Hij zet je niet onder druk, ben je niet zeker dan raadt hij je zelf aan om er eens rustig over na te denken.

Over Thuy Deurne in het algemeen heb ik al wel 'mindere' verhalen gehoord, maar die komen dan van mensen die er 10-20 jaar geleden klant waren (en dan nog in het VW/Audi-deel). Tja, in die tijd kan er natuurlijk veel veranderen...

Greetz,
Swiss

Laurent

Nieuw lid
Ja, Patrick kent wel iets van Skoda en is altijd vriendelijk en behulpzaam. Spijtig kent zijn collega iets minder van Skoda ...

ppx

Donateur
Heb mijn O2 Combi ook bij Thuy Deurne (en dus Patrick) gekocht. Toen ik daar de eerste maal binnenstapte, met de duidelijke boodschap dat ik nog niet direct wou bestellen, maakte hij toch tijd vrij, stelde een configuratie voor... en weet idd waar hij over praat.

Ook tijdens de wachtperiode altijd correct geïnformeerd, de aflevering van de wagen was excellent (samenwerking met de verzekeringsmaatschappij om toch maar voor het weekend de papieren te hebben).

Ik ben het dus volmondig eens met wat er hier over Patrick geschreven wordt.
Op lange termijn heet zoiets klantenbinding, en dat is onbetaalbare service.

ikke

Lid
ik vind thuy ook wel een goed bedrijf,

ik ben er ook eens langsgeweest ook om enkel te kijken, ik ben toch een uurtje binnengeweest, die verkoper direct offerte maken, vergelijken met andere modellen.

Heel goed bedrijf.

sventibold

Nieuw lid
DE verkoper "Patrick"...was die vroeger niet de verkoper va, HOFMANS te puurs (B)?

Anyway, Je ziet er in ieder geval veel auto's vandaan komen...

Bovenaan Onderaan