Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoop dat t alleen bij herkenning blijft, en niet ook actief ingrijpen in ACC. Als ik zo de tests lees, is er nog geen enkel automerk dat dat helemaal onder de knie heeft. Met onverwachte ingrepen tot gevolg.
@SuperBeeb
Het blijft alleen bij weergave tot nu toe.
Ingrijpen is dan weer net niet de bedoeling.
Vind een nood stop zo nu en dan met achteruit in parkeren al gek zat zeg maar.
En dan is het ook nog maar hopen dat de borden correct worden herkend. Bij mijn Amundsen mib2 met camera zie ik dat maar al te vaak volkomen verkeerd gaan t.a.v. snelheidsbeperkingen, zowel incidentele als in 60-zones en vooral op snelwegen met meervoudige borden en onderbordjes.
@Canon-Eye dat is ook mijn ervaring met de verkeersteken herkenning. Doordat het vaak niet klopt of sowieso niets leest brengt het me alleen maar aan het twijfelen over de toegestane maximum snelheid.
Nu zal er in de afgelopen 8 jaar best wat veranderd zijn aan de hard en software, dus ik ben wel benieuwd hoe goed het in een Enyaq werkt.
Ik merkte afgelopen week dat de overgang 130/100 op de snelweg netjes omschakelde om 6 uur ‘s ochtends, dat gaat in elk geval wel goed bij de ID-familie…
Ik merkte afgelopen week dat de overgang 130/100 op de snelweg netjes omschakelde om 6 uur ‘s ochtends, dat gaat in elk geval wel goed bij de ID-familie…
Klopt alle nieuwe modellen ( MEB, MQB EVO enz) hebben wel dit erin zitten in de software maar de oudere modellen niet en is er ook niet in te plaatsen helaas
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.