Vrijschakeling verkeersborden herkenning vcds karoq

SuperBeeb

Forumguru
Hoop dat t alleen bij herkenning blijft, en niet ook actief ingrijpen in ACC. Als ik zo de tests lees, is er nog geen enkel automerk dat dat helemaal onder de knie heeft. Met onverwachte ingrepen tot gevolg.
 
@SuperBeeb
Het blijft alleen bij weergave tot nu toe.
Ingrijpen is dan weer net niet de bedoeling.
Vind een nood stop zo nu en dan met achteruit in parkeren al gek zat zeg maar.
 

Canon-Eye

Forumguru
En dan is het ook nog maar hopen dat de borden correct worden herkend. Bij mijn Amundsen mib2 met camera zie ik dat maar al te vaak volkomen verkeerd gaan t.a.v. snelheidsbeperkingen, zowel incidentele als in 60-zones en vooral op snelwegen met meervoudige borden en onderbordjes.
 

Bakkertje

Forumguru
@Canon-Eye dat is ook mijn ervaring met de verkeersteken herkenning. Doordat het vaak niet klopt of sowieso niets leest brengt het me alleen maar aan het twijfelen over de toegestane maximum snelheid.

Nu zal er in de afgelopen 8 jaar best wat veranderd zijn aan de hard en software, dus ik ben wel benieuwd hoe goed het in een Enyaq werkt.
 

hemi24

Forumguru
Ik merkte afgelopen week dat de overgang 130/100 op de snelweg netjes omschakelde om 6 uur ‘s ochtends, dat gaat in elk geval wel goed bij de ID-familie…
 

Rainesh

Forumguru
Dat doet mijn Audi ook prima. Maar bij sommige wegen laat ie alsnog 130 zien waar je 100 overdag mag....
 

Antera

Donateur
Ik merkte afgelopen week dat de overgang 130/100 op de snelweg netjes omschakelde om 6 uur ‘s ochtends, dat gaat in elk geval wel goed bij de ID-familie…

Klopt alle nieuwe modellen ( MEB, MQB EVO enz) hebben wel dit erin zitten in de software maar de oudere modellen niet en is er ook niet in te plaatsen helaas
 
Bovenaan Onderaan