Vraagje over telefoon/navi

Freakin

Actief lid
Hi,

In mn vorige auto had ik een prachtig (op maat gemaakt?) houdertje voor mijn (i-)phone met navigatie. Dit houdertje zat tussen mn middenconsole en het dashboard vast.

Mn nieuwe octavia heeft dit niet.

Hoe hebben jullie het 'telefoonprobleem' opgelost? Zijn er bepaalde houders te koop die je mooi kunt (laten) wegwerken?

Ik heb namelijk niet zo'n zin in een zuignap op mn raam.

Ik hoor t graag :)
 
Je kunt voor een paar euro bij Halfords een klem halen voor montage van een universele houder in het ventilatierooster op de middenconsole. Jammer is dan wel dat je de luchtstroom minder goed kan regelen. Ik heb zelf een kort stukje aluminium strip aan de bijrijderskant tegen het dashboard aan geschroefd. Daarop zit dan een magneethouder geplakt voor het vasthouden van de telefoon. Persoonlijk vind ik dit een nette oplossing die niet de euro 40-50 van een Brodit set kost.

Succes.
 

Freakin

Actief lid
[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te >>quoten<<. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip[/MODERATORBREAK]

Ik prefereer een mooie oplossing met weggewerkt schroefwerk. Dus geen klemmetje in mn ventilatie rooster :ahum:

Is de middenconsole makkelijk te verwijderen?

Groet en bedankt!
 
Bovenaan Onderaan