Vraagje Air Care

Ik syel voor de eerste keer een vraag via dit forum.
Ik rij in een Skoda Kodiaq van juni 2020. Er is een tekentje zichtbaar van air care, deze licht niet op als hij actief is. Ik kan me vergissen, maar dacht dat dat eerder wel het geval was. Weet iemand of daar daadwerkelijk een lampje achter zit?
Dank!
Groet, Sander
 
  • Leuk
Waarderingen: VWim
Beste Edk, dank voor je reactie.
Ik ben Sander en kom uit de omgeving van Nijmegen. Dit is mijn tweede Skoda, eerst Superb gehad, nu Skoda Kodiaq sportline. Voordat ik Skoda ben gaan rijden, reed ik Volkswagen. Ik was al erg tevreden over de superb. Nu mijn eerste nieuwe auto gekocht. Erg tevreden over tot dusver, rijd er met veel plezier in. Ik heb totaal geen ervaring met forums, al wel eens rondgekeken op het forum, maar dacht laat ik de vraag hier eens stellen :jaja:
Hartelijke groet, Sander
 
Ok, dan heb ik me vergist dat daar eerder een lampje achter zou hebben gezeten! Dankjewel voor je reactie Hemi.
 

Desperado

Forumguru
Goed gedaan en welkom, maar het past beter in het topic meet en greet (klik er maar eens op)
Edit: ik zij dat er al gemoderate is en het er al staat :lezen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Aircare is alleen in het menu aan te zetten en is ook tijdelijk want na elke contact cycle gaat hij weer uit.
 

reinierh

Senior Member
[QUOTE
Maar dat kan Antera dan wel weer zo instellen dat deze weel onthoudt of deze aanstaat. (mijn kodiaq doet dat wel namelijk inclusief de stoel verwarming)
 

jongetje

Forumguru
Waarom zou je aircare altijd aan willen hebben? Dat is interne circulatie waarbij de lucht wordt gefilterd. Ik heb persoonlijk liever frisse buitenlucht dat de cabine binnenkomt dat rondgepompte lucht.
 

reinierh

Senior Member
Dat ligt er maar aan waar je woont. Ik rijdt regelmatig op plekken waar er geen sprake is van frisse buitenlucht. Maar desalnietemin, wordt inderdaad het interieur filter gebruikt om de lucht in de cabine te filteren, af en toe aangevuld met wat lucht van buiten. Anders had ik de lange ritten niet gehaald denk ik.! :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan