Vraag over synchroniseren van adresboek via bluetooth

Ik heb een Nokia e51 die automatisch alle gegevens uit het adresboek kopieert naar de Amundsen (via bluetooth). Alleen kopieert hij niet alle nummers over en bij een aantal contactpersonen wordt het nummer wel gekopieerd, maar verschijnt niet de naam van de contactpersoon in het scherm. Iemand hier ervaring mee?
 

jalex_h

Forumguru
Hmm, ik heb net zo iets, met een HTC Hero (Android 2.1).
Daarnaast staan sommige nummers ook nog eens bij een andere naam, wat het zoeken er ook al niet makkeler op maakt. Wat wel eens wil helpen, is de "probleemgevallen"uit de telefoon verwijderen en weer opnieuw invoeren. Maar als ik daarna een niew contactpersoon invoer, heb ik (weer bij dezelfde personen) hetzelfde gedonder.
 

oppie

Nieuw lid
Bij mij was het zo dat de BT/Amundsen alleen de contacten die op de telefoon zelf opgeslagen waren kopieerde. En dus niet de contacten die je op je SIM hebt staan.
Dit kun je aanpassen via je Maxidot door in de phone instellingen te kijken en deze zodanig aan te passen dat hij zowel je SIM- als je telefooncontacten overzet.
 

JanR

Nieuw lid
Ik heb een E51 en niet alle contacten worden overgezet. Na kijken waarom de een wel en de andere niet ben ik tot de volgende conclusie gekomen. Nummers onder vermelding mobiel zijn wel te zien en nummer onder telefoon niet. Als ik de nummers on telefoon(prive) zet worden ze wel overgezet. Met Ovi heb ik nummer goed gezet in de telefoon en alle nummer worden overgezet, ook 2 nummer bij één persoon. Alleen als de telefoon overgaat hoor ik deze niet overgaan via de radio. Deze instelling heb ik nog niet gevonden.
 

VIRTU

Nieuw lid
Hallo,

gisteren eindelijk mijn Superb in ontvangst mogen nemen. Eerste probleem is echter al opgedoken:bluetooth. Ik heb een colombus en had indertijd eveneens de optie bluetooth aangevinkt. Gisteren toen ik voor het eerst mijn gsm wilde koppelen ging het niet. Een tijdje later ( met de hulp van de garage) zijn we er dan toch uitendelijk in geslaagd maar van de 1600 contacten zijn er een heel deel niet gesynct. Iemand enig idee hoeveel contactpersonen er kunnen overgezet worden?

Thx,
VIRTU.
 
Bovenaan Onderaan