Vraag over alarm in octavia

MdK

Lid
Vorige week mijn octavia opgehaald (helemaal geweldig! /forum/images/graemlins/smile.gif). Dit weekend kwam ik er bij toeval achter dat ik een autoalarm erin heb zitten! Heb ik niet besteld, maar wel gekregen… Ik kwam erachter toen ik een aanhangwagen aan de auto hing terwijl hij op slot zat; door de beweging begon hij ineens te loeien… /forum/images/graemlins/confused.gif Nadat ik over de verbazing heen was heb ik het nog eens geprobeerd, en ja hoor; wat schudden aan de trekhaak is genoeg om hem te laten loeien. Handleiding erbij gepakt, en voila; het knopje in de deurstijl om de auto te kunnen sluiten zonder dat het alarm geactiveerd wordt heb ik ook.
Nu komt mijn vraag; sinds gisteren valt mij op dat dat knopje in de deurstijl rood oplicht. Betekent dat dat er een storing is, of is dit standaard? Ik vraag dit omdat ik gisteren het alarm niet meer op commando kon activeren… Stond ik mooi voor paal bij m'n zwager: "Kijk hij heeft ook een auto-alarm…" Schudden aan de trekhaak, gevolgd door een doodse stilte… /forum/images/graemlins/crazy.gif.
 

MdK

Lid
Ja, kennelijk! Ik snap d'r ook niks van... Misschien dat de leasemaatschappij erom gevraagd heeft, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen...
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

of een blondine van 18 (oh nee, die komen niet af-fabriek)

[/ QUOTE ]
Als je mazzl hebt mag je de dochter van de dealer "lenen".
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Als je mazzl hebt mag je de dochter van de dealer "lenen".

[/ QUOTE ]

uhh deze dochter van de dealer? /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Bijlagen

  • 1759-dealer.jpg
    1759-dealer.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 28
@RS2002, Voor de mensen die de lat laag hebben liggen misschien? /forum/images/graemlins/confused.gif
 
wij hebben er ook een alarm in zitten, (moest van de verzekering) en bij ons zit het rode knopje bij het stuur en die flikkert altijd als de auto op slot zit,Soms als ik weg wil rijden dan flikkert hij nog steeds en start de auto niet,moet ik weer op de afstandsbediening drukken en dan gaat die uit en dan start hij wel,Vind ik een beetje onhandig maar dat zal wel zo horen,het is een klasse 2 alarm..
 

Arjen

Actief lid
Wat raar dat dat er een alarm in moet van de verzekering.

Voordat ik mijn Skoda kocht heb ik met de verzekering gebeld of het nog iets uitmaakte voor hun wanneer er een alarm in kwam.
Minder premie, of zonder alarm juist meer premie.

Maar het maakte allemaal niets uit. En al helemaal niet bij auto's van minder dan zo'n €35.000,-. En dat zijn de meeste Skoda's.

Mogelijk heeft de woonlokatie er iets mee te maken, of is het afhanklijk van de verzekeraar.
 
Het zal wel aan de verzekeraar liggen waarschijnlijk,maar we kregen een brief thuis dat het er in moest anders waren we niet verzekerd voor joy riding,inbraak en nog iets..En dat moest dus juist omdat het een auto was van zo'n kleine 35.000 euro
 
Bovenaan Onderaan