Vorige auto - RDW status

EdZ

Donateur
Ik denk laat ik eens kijken of ze mijn oude RR al hebben verkocht - of dat ie is geëxporteerd. Wat zegt de RDW? Niet geëxporteerd, maar...

upload_2018-6-8_16-58-31.png

Dat stond er nog niet nadat ik 'm had ingeruild.
Ben wel nieuwsgierig of de nieuwe eigenaar zich bij dit forum aanmeldt...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Of iemand is heel slordig geweest met het opnemen (en invullen) van de km stand... Lijkt me overigens niet dat een auto met een onlogische stand maar wat minder kilometers beter verkoopt dan een auto met NAP.
 

Hakar

Donateur
Jaar van registratie snap ik, je hebt hem kortgeleden van de hand gedaan voor een andere auto.

Maar is de datum van registratie ook dezelfde als de datum dat jij hem hebt ingeleverd?
 

EdZ

Donateur
Ik neem ook aan dat het een slordigheidje was. Maar vond 't wel apart. Ik weet dat in de advertentie van het verkopende bedrijf de km stand grofweg hetzelfde was, dat zou dus een typefout kunnen zijn. Maar hij was binnen 3 dagen verkocht en wat daarna gebeurt is weet ik niet. Maakt ook niet uit, maar was nieuwsgierig...
 

EdZ

Donateur
Ingeleverd 26 mei, datum tenaamstelling 1 juni. 2 particuliere eigenaren, 0 zakelijk.
 

Bakboord1

Forumguru
Heeft mijn dealer ook een keer voor mij geregeld dit..
Foutje gemaakt bij een beurt bij de invoer.
Wel hersteld maar erg slordig van de dealer.
 

Hakar

Donateur
@hemi24
Als het alleen op papier is niet, oftewel als de teller nog de originele stand aangeeft is er niets aan het handje toch?
 
Bovenaan Onderaan