Voorstelling Favorit Pickup 1.6SLX

Hallo, mijn naam is Thomas en ben eerder lid geweest van Skodaforum maar wegens nieuwe mailadressen heb ik me vandaag opnieuw aangemeld.

Ik ben sinds 2007 eigenaar van een Favoriet pick-up en hier is destijds alles uit elkaar geweest en gefuseerd met een 1.6 SLX felicia (kabelboom, remleidingen, dashboard, alles!).

Rijd als een zonnetje en elektrisch in orde. Echter heeft hij over de jaren, door het buiten staan, veel moeten lijden waardoor het corrosie werk vereist mocht hij nog door de APK moeten komen.

Vanwege de aankoop van mijn eerste huis en gebrek aan ruimte, tijd en geld moet ik afscheid gaan nemen van deze auto. Ik hoop ook ten zeerste dat hij niet op de sloop beland maar een derde leven in word geblazen door iemand die er wel de tijd voor heeft.

Dit topic is dus zowel een kennismaking als een afscheid want ik ga nu over op een Focus maar treur niet, ik kom terug Skoda!

$_85-2.JPG $_85-3.JPG $_85-4.JPG $_85-5.JPG $_85.JPG

Ja, de ronde in ieder geval. Middendeel is wel een 'authentieke'. Lampen zijn van Hella, zo lichten ze geheel rood op als achterlicht en is slechts de bovenste helft remlicht i.c.m. het derde remlicht in de rolbar.

Bovenaan Onderaan