Voorstellen

Hallo, ik ben sinds afgelopen jaar een Skoda Kodiaq sportline business edition phev eigenaar. De auto bevalt me over het algemeen erg goed. Qua ruimte zeer tevreden. Ik werd door Skoda geattendeerd op dit forum en dat is toch altijd handig.

Veel veilige kilometers voor iedereen!

Tees

Donateur
Welkom hier! En grappig dat er vanuit de dealer hiernaartoe verwezen wordt. Meer dan terecht natuurlijk, maar misschien moet @Pasqual dan eens een sponsordealtje met Pon gaan afsluiten ;)

EdK

Forumguru
Of voor elke 3000 posts ??
Maar vloegel toen werden er nog wel eens kadotjes uitgedeeld door de Mods / Admin
En zo heb ik ooit vanwege goed gedrag ( :deuk: ) een echte skoda sleutelhanger ontvangen van het forum hier !! :koffie:
En die gaat nog steeds van auto naar auto met de desbetreffende sleutel.
En de Skoda hanger die ik van dealer krijg gaat om de sleutel van de bedrijfscaddy ter ergenis van de dealer die onderhoud doet !! :deuk:

• Leuk
Waarderingen: Tees

PizzaPieter

Donateur
Of voor elke 3000 posts ??
Maar vloegel toen werden er nog wel eens kadotjes uitgedeeld door de Mods / Admin
En zo heb ik ooit vanwege goed gedrag ( :deuk: ) een echte skoda sleutelhanger ontvangen van het forum hier !! :koffie:
En die gaat nog steeds van auto naar auto met de desbetreffende sleutel.
En de Skoda hanger die ik van dealer krijg gaat om de sleutel van de bedrijfscaddy ter ergenis van de dealer die onderhoud doet !! :deuk:

Het gaat alleen om post met minder dan 3 smilies.

• Leuk
Waarderingen: Tees

PizzaPieter

Donateur
Hi, heb sinds februari de Skoda fabia uit 2017 in racing blue. Eerder de octavia station diesel gereden en zeer tevreden over Skoda. In mijn jaren met rijbewijs wel altijd een VAG auto gereden. Ben al wat langer aan het lezen op het forum en top dat er veel kennis gedeeld.

Hallo @Fab17 , goed dat je voorstelt in de meet&greet , maar....je mag wel even je eigen topic maken in die groep...je zit nu in het voorstel topic van iemand anders

Ga naar meer&greet en klik op 'nieuw onderwerp'

Bovenaan Onderaan