Voorstellen

Dag allemaal, in afwachting van mijn bestelling van mijn eerste Skoda kwam ik in mijn zoektocht naar info over de levertijden op dit forum terecht. Ik heb in maart dit jaar bij een leasemaatschappij een nieuwe Skoda Karoq Sportline Business 1,5 DSG besteld. Leverdatum: 1-11-2019!!!!! Inmiddels genoeg gelezen en begrepen dat het een kwestie van geduld is.
Zoals gezegd is dit mijn eerste Skoda, eigenlijk ook mijn eerste VAG-wagen. Ik rij op dit moment de laatste maanden van mijn leasecontract dicht van een fijne lichtblauwe Volvo V40 D4, de bekende 190pk 14% bijtelling auto. Ben bang dat ik dat toch wel een beetje ga missen, maar met ACC op de Skoda hoop ik ook wat meer rust in het rijden te vinden.
Keuze voor Skoda was niet vanzelfsprekend. Ik rij eigenlijk al vele jaren met tevredenheid Volvo. Voor de D4 was het een S40 D4 en daarvoor een ouder model V40 1.8 sport. Helaas had Volvo besloten te mikken op de kopers in een hoger segment met de nieuwe V60 en XC40 (of ik te weinig budget :banghead:) en een tweede keer V40 ging hem vanwege de krapte in de wagen niet meer worden. Ik wilde ook perse deze keer een auto met ACC en automaat. Na een oriëntatiebezoek aan de lokale Skoda dealer voor de Octavia, werd ik verliefd op het totaalpakket van de Karoq Sportline. Nu dus maar afwachten ben ik bang. Een telefoontje aan de leasemaatschappij afgelopen week leverde nog geen verandering in de levertermijn op helaas.

Zal vermoedelijk niet al te veel berichten plaatsen. Ben geen autoliefhebber, maar wilde wel mijn steentje bijdragen aan het levertijden topic aangezien ik er zelf ook iets aan heb :cheer:
 

Bijlagen

  • v40D4.jpg
    v40D4.jpg
    308,4 KB · Weergaven: 19
Bovenaan Onderaan