Voorstellen

Skodadriver87

Actief lid
Afgelopen weekend mijn eerste Skoda gekocht. Een ex lease bak met 165k op de teller.

Skoda Octavia bussinessline uit 2014
1.6tdi greenline blauw.

Xenon, half leer, stoelverwarming, Columbus navigatie en nog wat andere opties. Ben er tot nu toe erg tevreden mee.

Ik wil de interieurverlichting naar led hebben. Kentekenplaatverlichting en instaplijsten plaatsen. Eventueel een afneembare trekhaak laten plaatsen.

Ik ga een even lekker rondsnuffelen op deze bron van informatie.

c4b8826c622e1e4def1fde819ee600ed.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skodadriver87

Actief lid
Dank jullie wel!

Gelijk een vraagje (ivm verzekering) ik zou niet weten welk alarm systeem ik heb. Maar zie in de deur een rood lampje zitten, zit die er bij alle auto’s in of is dit wel een alarm?

Gr Jurrien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

MaxN

Donateur
Dat lampje heeft niets met een alarm te maken, maar daaraan kun je zien dat de auto op slot is.
Er zijn niet zoveel Octavia's met alarm volgens mij.
 

Skodadriver87

Actief lid
Oke goed om te weten. Dus alarmklasse 1 (startonderbreking). Anders had de premie omlaag gekund.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skodadriver87

Actief lid
Inmiddels al wat leuke onderdelen ontvangen en geïnstalleerd. Zie foto’s.

Wat ik graag wil weten is welk type lamp er in de mist/bochtenverlichting gaat zodat ik die in LED kan bestellen.


8a66a555b65e435788a7fd0c2393d18e.jpg


ce2fb808369c0c6681f75c509bd15809.jpg


cd3447fa53d35c4b9d2cdd19c509aa17.heic



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skodadriver87

Actief lid
Ik heb trouwens iets verkeerd besteld.
Deurlogos voor de superB

Mag iemand op komen halen voor 5 euro.

ca2574c93a29063c517460caa10fbdf3.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Cordoba

Forumguru
Ik moest even puzzelen met je laatste foto's, maar je hebt Led geplaatst als instapverlichting in de buitenspiegels?
 

Skodadriver87

Actief lid
Haha dat snap ik als je niet weet hoe de foto is genomen.

Heb spiegelverlichting (puddle lights) besteld via alie en heb deze in de spiegels gemonteerd.

De instapverlichting heb ik verkeerd besteld, zijn voor een superB. Die liggen nog in de verpakking.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skodadriver87

Actief lid
776e24b27a1421aeeff96a79b8afff6f.jpg


Vandaag led mistlampen geïnstalleerd.
Kreeg een melding in m’n scherm over het checken van de lampen.

Klopt het dat deze omgezet moet worden via de vcds naar led? Of heb ik de verkeerde lampen geïnstalleerd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Duijzer

Donateur
Klopt het dat deze omgezet moet worden via de vcds naar led? Of heb ik de verkeerde lampen geïnstalleerd?
Kan kloppen, ik kreeg in eerste instantie de melding ook. Bij een RS, dat is net een andere lamp, maar dat maakt voor de melding niet uit. Via VCDS konden ze het niet omzetten, dus toen hebben ze er een weerstandje tussen geplaatst. Sindsdien geen melding meer.
Kentekenverlichting kun je overigens wel met vcds aanpassen.
 
Bovenaan Onderaan