Voorstellen

StefanvWilgen

Nieuw lid
Hoi allemaal,

Mijn naam is Stefan en wij als gezin hebben sinds 2007 onze Skoda Fabia Combi. Het betreft de 1.4 BUD motor die 80 mooie paardjes heeft. Eigenlijk is de auto nog helemaal standaard op de velgen na, deze hebben wij na de aankoop van de auto geplaatst. De auto heeft op het moment net over de 98.000 kilometers gereden, afgelopen jaar erg veel gebruikt vergeleken jaren hiervoor.
Opzich voor de auto met deze kilometerstand hebben wij geen vreemde dingen meegemaakt, alleen vocht in de auto en dat soms dat de achteruit versnelling niet goed pakt. Meestal in zijn vrij zetten en opnieuw in zijn achteruit zetten werkt.

Ik zelf wil de Octavia VRS MK1 zo snel mogelijk gaan halen indien dit uitkomt, de looks van die wagen pakt mij elke keer weer. Er rijden er echt naar mijn weten maar 2 hier in de buurt, dus wanneer ik er 1 spot kijk ik er natuurlijk ff goed naar.
Buiten dat rijd een maat van mij in een Skoda Octavia 1.2T MK3 en is hier ook erg over te spreken.

6392c3d5f8170ddc1403aca3893b4fe8.JPG

StefanvWilgen

Nieuw lid
Zo zie ik mijn eerste VRS ook voor me, dit is een erg dik exemplaar uit Engeland.
Voor sommige misschien iets teveel van het goede, maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak ;)

2f46a6a022f1c2c7b9f078fa52a909f8.jpg

383f4c23bf7b898063873bfa4686d0e6.jpg

StefanvWilgen

Nieuw lid
Helaas nog niet gekocht, Ik hoop zelf vanaf volgende zomer naar te gaan zoeken. Tot de tijd af en toe rijden met deze Skoda tot ik mijn eigen heb :)

Bovenaan Onderaan