Voorstellen

Bastiaan1977

Senior Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bastiaan en ben sinds een aantal dagen de trotse bezitter van een Superb Combi uit 2010. Ik ben weer terug bij de VAG na een uitstapje naar een Ford S-max. In het verleden heb ik ook altijd auto's uit de VAG gereden nl. een Seat Ibiza, Seat Leon, Skoda Fabia Combi, Volkswagen Golf variant en een Volswagen Passat variant. Mijn vorige auto was dus een Ford S-Max, maar ben blij dat ik weer terug ben. Wat een fijne auto is die Superb. Ik heb gekozen voor de 1.4 TSI motor welke heerlijk soepel en vlot rijdt. Ik hoop hier nog vele veilige en zuinige km's mee te rijden.

Eerst maar eens rondkijken op het forum en kijken of er nog tips oid te vinden zijn om het rijden nog aangenamer te maken.

Ik weet uit ervaring van andere fora dat foto's zeker gewenst zijn.... dus gelijk een aantal foto's om te laten zien hoe de auto eruit ziet. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan
 

Bijlagen

  • 6214484-1-2-2.jpg
    6214484-1-2-2.jpg
    89,1 KB · Weergaven: 30
  • 6214484-3-2-2.jpg
    6214484-3-2-2.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 30
  • 6214484-27-2-2.jpg
    6214484-27-2-2.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 30

CDK

Forumguru
Van harte welkom Bastiaan, gefeliciteerd met de aanschaf van je Superb! Leuk dat je ook direct foto's post van je mooie auto :) Zo'n Superb rijd idd voortreffelijk, ik ben zelf ook al aan m'n 2e S2 bezig :)
Om terug te komen op het aangenamer maken van het rijden.... Check onderstaande link maar als je wil...., misschien is het een optie voor je? http://www.skodaforum.nl/forum/thre...s-engineering-dsg-dokter-varsseveld-nl.19387/

Greetz Corné


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
 

Pendragon

Forumguru
Hallo Bastiaan, welkom hier en inderdaad, de S2 is een heerlijke auto. Net als Corné rij ik ook in mijn 2e S2 en heb er nog geen dag spijt van gehad. Prachtige auto!
 

Joske

Forumguru
Welkom Bastiaan, bedankt voor de nette voorstelling en (uiteraard) de foto's!

Weet jij (of iemand anders) de naam van je velgen, vind ze zeer mooi staan alvast ;)
 

Bastiaan1977

Senior Member
Ik weet de naam helaas niet van de velgen. Ze staan ook op de voorpagina van mijn instructie boekje. Zelf vind ik de velgen ook helemaal geweldig.
 

CDK

Forumguru
Volgens mij is dat de 18" Themisto velg


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
 
Bovenaan Onderaan