Voorstellen

cDree

Lid
Bij deze zal ik mij even voorstellen.

Ik ben Donnie en volg dit Forum al een paar maandjes zonder heel actief te zijn.(zal hier in het vervolg wat meer aan werken).;)

op 28 mei is er voor mij een Skoda Octavia 2.0 TDI Elegance Businessline, hand geschakelde hatchback besteld, Tropaz brown en alleen een reservewiel.
Andere opties zoals trekhaak zullen achteraf toegevoegd worden dit om de bijtelling zo laag mogelijk te houden, momenteel staat de levering nog op week 34/35, nu maar hopen dat dit waar gemaakt kan worden.

Hiervoor een privé BWM 320d toering gereden, zalige auto maar zakelijk niet interessant.
Zakelijk gezien is er alleen een VW groep model mogelijk (bedrijfspolicy) waardoor de keuze voor deze octavia niet heel lastig. Aangezien je veel ruimte en extra's voor niet heel veel geld ontvang en daarbij toch de kwaliteit die te vergelijken is met een VW. Nog even wezen kijken naar een Leon die sportief gezien aantrekkelijk is, maar qua ruimte erg tegen viel, in de zelfde showroom stond ook een nieuwe OC3 waarbij wel de ruimte aanwezig is maar iets inlever qua sportiviteit.
Die keuze was niet heel moeilijk aangezien een beetje ruimte toch wel verdraait makkelijk is.

Paar weken later na een aantal offertes her en der aangevraagd te hebben is hij besteld, en is het nu wachten .... wachten ... en nog eens wachten .

Graag zou ik willen weten van personen die er al 1 rijden hoe het motergeluid en rijgeluid is.
Aangezien mij vorige BMW erg stil was wen je daar toch behoorlijk aan, ik rij nu voorlopig in een tijdelijke auto (mercedes C200 Station) welke toch behoorlijk gehorig is.
 

CDK

Forumguru
welkom Donnie, alvast gefeliciteerd met je O3, daar ga je vast plezier aan beleven, hij zal ongetwijfeld ruimer zijn als een BMW 3 ;)

greetz Corné
 

cDree

Lid
en dat terwijl ik nog wel van station naar Hatchback ga, verschil is toch al snel 100 liter extra.
Nog een een 8 weken wachten en dan kan ik ervan gaan genieten :D
 

CDK

Forumguru
nog 'even' geduld hebben dan maar..... als het zo ver is zien we de foto's graag verschijnen :)
 

Joske

Forumguru
Welkom Donnie, als je de wagen hebt ben je "verplicht" van foto's te posten :jaja:

(grapje :D)

Edit: darn, is die Corné nu weer sneller zeg :fool:
 

cDree

Lid
Geen probleem, zolang ik maar niet bij iedereen langs hoef te rijden om hem te laten zien :tongue:.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Bewuste keus geweest die 2.0? Bij een 1.6 was wellicht de bijtelling weer lager
 

Blacky

Forumguru
Geen probleem, zolang ik maar niet bij iedereen langs hoef te rijden om hem te laten zien :tongue:.
Kom gewoon een keer naar een meeting toe dan kunnen wij hem allemaal bewonderen. Ook namens mij welkom op dit gezellige forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

cDree

Lid
Thanks allemaal, @ertromp de 2.0 is een bewuste keuze geweest, rij ook redelijk wat km's over de grens waar het wel toegestaan is af en toe een zwaardere voet te hebben, en deze is met 20% vergelijkbaar met de mijn vorige auto, en tjah je bent jong en je wilt wat :-)
 
Bovenaan Onderaan