Voorstellen: Skoda Karoq Batmobiel

Hoi Mensen,

Sinds 2023 juni lid van dit mooie forum maar nooit mezelf voorgesteld. Dus bij deze.

Ons gezin (4) paste niet meer in de onderstaande batmobiel (Citroen C1) en hebben deze omgeruild naar een Skoda Karoq uit (occasion, 2018) business style met bijna alle opties, behalve achterstoelverwarming (waarvan ik denk dat ik alleen de bediening mis want de stoelen hebben wel een elektrische aansluiting).

Kleine batmobiel verkocht..

verkocht.png

Grote batmobiel
occassion.jpg

Met dakkoffer van Thule, paste net.
dakkoffer.jpg

Dakkoffer en laadklep ging dus net IMG_3945.jpg

En zelfs met de reservewiel gereden, helaas door een hele grote bout gereden. De kleine man (Robin) moest natuurlijk even controleren of alles goed vast zat.
reservewiel-inmiddels-gebruikt.png

Inmiddels 20K mee gereden, waaronder 2x Frankrijk-vakanties.
Wel twee euvels gehad. Accu vervanging en lekkage achterin (moet nog verholpen worden, maar daarvoor heb ik al een thread aangemaakt).
Al met al, heel veel plezier met onze Karoq, rijdt erg lekker. De leren stoelen zijn ideaal met kleine kinderen.
Autoparkeren gebruik ik nauwelijks, is wel handig voor de vrouw (als ze haar rijbewijs haalt). Rij-assistenten zijn erg fijn. Blinde hoek detectie is ook altijd fijn.

Even ter aanvulling. Voorheen zag ik een auto als een transportmiddel. De Citroen C1 was ook gekocht in mijn vrijgezellentijd. Ik dacht eerst aan C3 Aircross als opvolger maar toen zag ik een Karoq met uitneembare achterbankstoelen. Weliswaar 45% duurder. Maar geen spijt van gehad omdat het om veel meer comfort gaat.

Dank voor het meelezen en see you around :)
Batman

Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Welkom hier! Vanwege topictitel verwachtte ik een zwart-zwarte auto. Vanwaar die koosnaam? Kan ie vliegen? Of loop je rond met een zwart masker met cape? ;)

• Leuk
Waarderingen: Tees

Rallye

Forumguru
Die elektrische aansluiting van de stoelen zou aansluiting van de zij-airbag kunnen zijn.

Bovenaan Onderaan