Voorstellen, Octavia 2001

Hallo, vandaag een Octavia bekeken en gekocht :)
In verband met het vertrek van de leasekar, waren we op zoek naar iets combi-achtigs. IK keek naar een V40, mijn vrouw wilde een 307 :uitlachen:
Shortlist gemaakt van auto 's die in aanmerking kwamen, Octavia kwam er ook in voor.

Vandaag rondje NL gemaakt en een mooie Octavia uit 2001 gezien, geroken en gereden. Zag er netjes uit, voelde goed en deze hebben we uiteindelijk gekozen.
Onderhoud was netjes gedaan, distrie en multiriem pas vervangen, apk tot 2013.

Het is een 2.0 Elegance, zilver grijs. Fotos (zitten nu lichtmetaal onder, dit zijn de winterwielen):

schuin_voor.jpg binnen.jpg achter'.jpg

lekkere uitvoering met climate-control, stoelverwarming, regensensor, etc.
We zijn tevreden!

ertromp

Forumguru
Ziet er super strak uit!
Goede uitvoering met een dijk van een motor. Blijkbaar heeft de 1e eigenaar niet bezuinigd op opties.
Zelf vond ik de bouwkwaliteit van de eerste Octavia beter dan de huidige.
Ga je nog veel plezier aan beleven.
Ook de orginele LM velgen erbij?

Danku!

We zijn er blij mee, er zit overigens ook een blaupunkt rns 3 navigatie radio in. Origineel ingebouwd.
Niet echt super als je RNS systeem gewend bent :)

Wat ik trouwens erg mis; stuurbediening :smiley29:

Dit zijn de originele velgen die er nu weer onder zitten.

velgen.jpg

marx-7

Senior Member
Ik rij nu 4 jaar en 70.000 kilometer in mijn 1.6 slx van 2000 met alle denkbare opties en en het is toch wel een erg goed in elkaar geschroefde voiture moet ik bekennen. Heeft me nooit in de steek gelaten op zijn onderhoud na. Ruimte is erg goed en je gaat veel plezier beleven aan deze combi:).

De mijne is zwart maar ik kan een grijze toch ook wel erg waarderen, mooie auto!

Bovenaan Onderaan