Voorstellen; hernieuwde Skodarijder

Hi,

Ik ben Paul Scholten, 59 jaar, uit Purmerend.
Met mijn bestelling van de Skoda Scala business sport (niet met een K) ben ik weer terug bij dit merk.
Na 2 maal een nieuwe Fabia en 1 maal een nieuwe Yeti, wordt dit de nieuwe Skoda loot aan de boom.
Rij nu ruim 3 jaar Nissan Qashqai, maar wilde weer meer pit, zeg maar, ik miste mijn turbo.
Besteld in februari en nu in afwachting van de levering.
Binnen dit Forum ben ik geïnteresseerd in alles wat Scala raakt (uiteraard), maar wil ook wat meer snappen van alle uitgehaalde “trucen” middels VCDS... en eerlijk is eerlijk, ik snap nog niet veel wat op dat gebied allemaal kan en mag, bijv. bij privat lease auto’s. Dingen als garantie, geconstateerd bij onderhoud en wat dan..?
Heb een Android 6.0 telefoon en dan schijnt er iets te zijn met Android auto, Skoda connectie, Smartlink etc.
Dus als daar posts over zijn, dan graag de linkjes.

ik hoop dat dit voldoende is, en groet eenieder met een welgemeend blijf gezond.
 
Daar begon ik in dit forum mee... of iemand iets meer weet over leveringen in deze crisis.
Hoofdkantoor en dealer tasten in het duister, maar mogelijk dat het pas half juni wordt :cry:.
Bedankt voor je reactie.
 

EdK

Forumguru
Broekhuis op de Baanstee ? Voormalig Lakeman ?
Maar goed de stad word weer een wagen mooier met de Skoda
 
Die dealer naam klopt idd.
Heb inmiddels een heel lang draadje over Skoda auto gevonden.
Blijkt toch nog wel een dingetje, alhoewel een bericht van eind april dat de app nu ook op Android mag en werkt.
Ik ga het zien bij de aflevering.
 
Bovenaan Onderaan