Voorstellen: Fabia Combi Choice 1.4 uit 2004 (onze eerste 'nieuwe' auto...)

JR_Hobbs

Nieuw lid
Beste mensen op het forum,

Ik heb al een kleine tijd meegelezen op het forum en vele posts verslonden over de Fabia I en uiteindelijk op 6 april onze 'nieuwe' Skoda bij de dealer opgehaald.
Een knalrode Fabia Combi Choice met 1.4 motor en nog geen 52.000 km op de teller. We wilden eigenlijk niets anders dan een rode auto en die uiteindelijk na wat wachten kunnen kopen bij Kreijne in Hoogland.

Nu ruim een week verder en wat een verschil; we hebben de afgelopen 12 jaar in grote Volvo's van voor '93 gereden. Zeven verschillende 240's hebben we gehad, waarvan de laatste slechts 180.000 had gelopen. Maar ja, 1 op 9 en de huidige prijzen aan de pomp deden ons besluiten om met het hoofd een auto te kopen.

De eerste week is altijd een beetje spannend en alles nieuw. Tot nu toe werkt alles naar behoren, enkel de verwarming is een beetje verwarrend (vaak koud en dan weer heel warm) en de Symphony radio stoort ontzettend vaak. Puntjes voor de dealer (die overigens afgelopen belde om te vragen hoe het ermee is na een eerste week, sjiek...)

Leukste tot nu toe: het verbruik! Ik heb al de eerste tanking binnen en het verbruik lag op een riante 1 op 19!!! Wauw, dat is nog eens besparen!

Even snel wat plaatjes en dan zal ik er later nog wat andere bijzetten van de binnenkant.

foto 1 (Large).jpg foto 2 (Large).jpg IMG_5525 (Large).jpg

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf!
Leuk gelijk de foto's
Nog wensen voor accessoires of andere aanpassingen?

piair1982

Forumguru
Gefeliciteerd!

Ik had mijn eerste demo precies in dezelfde uitvoering. Enige verschil waren 17 inch lm velgen.

Goede keus :)

Cordoba

Forumguru
Ziet er niet verkeerd uit. :xyxthumbs: Overigens een zeldzame kleur: een rode Fabia I, sowieso zie je weinig echt rode Skoda's. (dan tel ik dus de roodbruine varianten enzo niet mee)

Ronbe

Senior Member
Goede keuze, de choice is een fijne zeer complete uitvoering, mijn eerste Fabia was ook een choice waaraan ik 4 jaar veel plezier heb beleefd. Verwacht echter niet dat je verbruik op 1:19,6 blijft staan.

jeroenzelle

Nieuw lid
Mooie uitvoering inderdaad. Haha. Toevallig :).

Ey als jij nog komend jaar je velgen gaat vervangen door lichtmetalen misschien, kan ik dan die wieldoppen van je overkopen? 2 van mij zijn beschadigd namelijk.

Fabia

† In Memoriam
Mooie kleur, die zie je niet veel. Ik heb een rode FII gehad. Mooie lage km stand.

Bovenaan Onderaan