Voorstellen benti63

hi ben sinds vorige maand in het bezit van een Octavia combi 1.6tdi 105pk DSG7
Kleur beige prima auto qua wegligging en gebruikers gemak
Wel een beetje traag Zeker wanneer je een 2.0 TDI met 170 pk inruild (alteaXL)
 
Laatst bewerkt:
U ook:yeah:
Ja we kunnen er nog een aantal pk laten opschroeven maar eerst mijn garantie termijn afwachten
 

Horkje

Forumguru
En qua ruimte en looks er sowieso op vooruit gegaan toch?

Welkom en veel plezier van je nieuwe auto.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Welkom!

U ook:yeah:
Ja we kunnen er nog een aantal pk laten opschroeven maar eerst mijn garantie termijn afwachten

Dit had ik mezelf ook voorgenomen bij aankoop. Helaas heb ik die garantietermijn nooit afgewacht omdat het téveel begon te kriebelen.

Van die standaard 105 pk kunnen ze iets heel moois maken hoor, kijk maar hieronder, in mijn handtekening :D. Voor jou is het dan wel ietsjes anders ivm. diesel, maar weet zeker dat ze hier ook een oplossing voor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Welkom!



Dit had ik mezelf ook voorgenomen bij aankoop. Helaas heb ik die garantietermijn nooit afgewacht omdat het téveel begon te kriebelen.

Van die standaard 105 pk kunnen ze iets heel moois maken hoor, kijk maar hieronder, in mijn handtekening :D. Voor jou is het dan wel ietsjes anders ivm. diesel, maar weet zeker dat ze hier ook een oplossing voor hebben.

heb je story gelezen was met mijn vorige auto ook bij de Dsg doctor (VTS) geweest zeer betrouwbaar bedrijf. Wat heeft het gekost?
 

B.Stuurder

Forumguru
Welkom. Waarom wachten? Als je naar een goede tuner gaat, zien ze de tune niet. Geen beunhaas kiezen, maar dat zou ik sowieso niet doen, daar is een auto te kostbaar voor. En kapot gaat hij er niet van. Of verwacht je al problemen?
 
Bovenaan Onderaan