RonaldZHR
Lid
Hallo allen, bij deze even een voorstelrondje. Ik mag mij sinds een week de trotse eigenaar noemen van een Skoda Fabia combi uit 2012 (november). Hoewel ik niet echt op zoek was naar iets nieuws, kwam deze op mijn pad. Wat mij betreft een buitenkans. Was ook wel op zoek naar een auto met iets meer laadruimte dan de vorige auto (Opel Astra, hatchback). Gezin met twee puberkids vraagt toch om meer ruimte 
Nu een week verder en meer dan tevreden. Natuurlijk is er ruimte voor verbetering, en hoop ook op dit forum ideeën op te kunnen doen. Zo is er nog een wens voor cruise-control, zou het fijn zijn om ook audio-geluid achterin de auto te hebben en wellicht in de toekomst ook een ander audio systeem.
Hopelijk veel rijplezier voor de komende jaren en ongetwijfeld veel bruikbare tips via dit forum.
Groet,
Ronald

Nu een week verder en meer dan tevreden. Natuurlijk is er ruimte voor verbetering, en hoop ook op dit forum ideeën op te kunnen doen. Zo is er nog een wens voor cruise-control, zou het fijn zijn om ook audio-geluid achterin de auto te hebben en wellicht in de toekomst ook een ander audio systeem.
Hopelijk veel rijplezier voor de komende jaren en ongetwijfeld veel bruikbare tips via dit forum.
Groet,
Ronald