Voorstel ronde Octavia 1.6 tdi FL dsg7

Zoals het hoort zal ik me zelf even netjes voorstellen.

Mijn naam is Weshly en ben woonachtig in het mooie Wijchen
Werkzaam als account manager b2b propaan, butaan LPG en LNG en rij ik gemiddeld 90-100k per jaar dus verslijt heel wat autos.

De nieuwe aanwinst vanaf Novemer 2017 is een Skoda octavia hatchback 1.6tdi met dsg7. Ondertussen al weer 18k op de klok

In de vrije tijd heb ik voor het betere gooi en smijt werk nog een Mini Cooper S JCW Facelift N18 in de garage staan met 270 tamme ponnie onder de kap ( deze word gebruikt voor in het weekend en nurburgring)

Er zijn al wat kleine dingen aan de Octavia Veranderd in 2 maanden tijd.
Een setje Eibach veren, stage 1+ met stage 2 DSG Software aanpassingen, H8 led mistlichten, interieur verlichting is allemaal vervangen voor led, custom onder spoilertje onder de bumper, gril is hoogglans zwart geworden, de chrome strip in de voorbumper en de vleugel achter op de kofferklep heb voorzien van een hoogglans zwarte wrap.
Verder hou ik de auto zo aangezien die over 130k km toch weer terug gaat naar de leasemaatschappij.

2018-01-11 17.09.48.jpg 2018-01-11 17.10.56.jpg
 
Laatst bewerkt:

Horkje

Forumguru
Welkom Wheshly uit het mooie Wijchen.

Mooie auto heb je en oog voor detail. Netjes.

Misschien toch nog je emblemen pimpen? Zeker op wit namelijk erg mooi.
 

leon-cupra

Forumguru
Welkom. Knappe O3:thumbsup:

90@100.000km per jaar :sterretjes:Jij zit dus meer in je wagen dan dat je effectief werkt :D
Wel leuk natuurlijk om om het jaar en half een nieuwe wagen te rijden. Met de oplopende levertermijnen moet je binnenkort de volgende nieuwe al bestellen wanneer je de nieuwe gaat ophalen :D
 

Japanese Power

Donateur
Welkom Weshly,

Nice rides heb je daar zeg. Zowel de Cooper als de Octavia.
Bescheiden aangepast en goed geslaagd! Veel plezier met de Skoda, wat wordt de opvolger?

Johan
 
Bovenaan Onderaan