Voorspatborden niet gespoten

EdZ

Donateur
Mijn vader heeft 2 fiats 131 gehad. Geweldige auto's maar dusdanig roestgevoelig dat de lak op een gegeven moment zowat een dragend deel van de carosserie was...

Edit: @dirkie996
Edit 2: zie nu pas dat het een oud bericht was...#klein telefoonscherm
 
Laatst bewerkt:

widojo

Actief lid
Vandaag eens gekeken hoe dit bij mijn tijdelijke Rapid is. Of het slecht gespoten is kan ik niet zien omdat er van onder tot boven een strip van schuim tegenaan zit.
Dit kan 2 dingen betekenen. Of men wil iets maskeren, of men heeft bij andere auto's deze strip vergeten aan te brengen.
 

Riencom

Nieuw lid
  1. Het slechte spuitwerk is zichtbaar als je in de auto zit en je kijkt dan richting voorscherm..
 

EdK

Forumguru
Dacht dat dit tegenwoordig in de fabriek was aangepast en dat je nu weer overal de verf hebt zitten..
 

JJB

Lid
Mijn Rapid is geproduceerd in week 22 (eind mei) en de deursponning is ook niet helemaal dekkend gespoten, zie eerste foto. Volgens een bevriende autoschadehersteller is dat tegenwoordig bij veel auto's normaal. Hem viel wel meteen op dat de rubber raamomlijsting links achter slordig gemonteerd is, vergelijk foto 2 en 3. Zijn er meer Rapids die dit hebben?
2014-07-08 17.04.28.jpg 2014-07-08 17.03.47.jpg 2014-07-08 17.03.59.jpg
 

widojo

Actief lid
Mannen, mijn fout. Het schuim wat ik zag en voelde komt uit de wielkast en omdat het een zwarte auto betreft valt het allemaal niet zo op.
 

peterrapid

Forumguru
@JJB heb net nu eventjes gekeken naar de onze maar deursponning is volledig gespoten en rubbertjes zitten goed heb eventjes fotootjes gemaakt, onze is geleverd geweest begin mei. Dus zou toch maar eventjes bij dealer gaan want denk dat je een fabrieksfoutje hebt. WP_20140708_19_49_39_Smart.jpg WP_20140708_19_49_56_Smart.jpg WP_20140708_19_50_12_Smart.jpg WP_20140708_19_50_19_Smart.jpg
 

JJB

Lid
@peterrapid bedankt voor het nakijken, het schrale spuitwerk is eigenlijk alleen zichtbaar door de voordeur te openen (niet te ver) en richting voorspatbord te kijken, het beste van buitenaf. Zie mijn eerste foto, op jouw foto (2) is het niet zichtbaar.

Met het deurrubber zal ik inderdaad teruggaan, wil eigenlijk eerst een tijdje rijden en dan een lijstje maken, maar tot nu toe is dit het enige.
 
Bovenaan Onderaan