Voorruitverwarming wanneer leverbaar?

SNARFB

Senior Member
Zoals we met z'n allen weten is de fel begeerde voorruitverwarming uit het winterpakket 'even' niet leverbaar. Weet iemand wanneer dit wel weer het geval is?
 

Cordoba

Forumguru
Gaat Pon die wel ooit leveren? Al jarenlang zijn diverse Vagmodellen in het buitenland gewoon leverbaar met voorruitverwarming, maar Pon heeft die mogelijkheid in NL steeds geblokkeerd.
(alleen door bijv. zelf in het buitenland te bestellen, of een occasion uit het buitenland met de optie voorruitverwarming in te voeren, kan je dit in NL krijgen)
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad wat @Cordoba aangeeft: ben benieuwd of het hier wel ooit leverbaar wordt.
In 1 van de andere posts over de Octo 3 is een rijder die z'n leaseauto (een Combi) via z'n Luxemburgse bedrijf krijgt en daar wel uitgeleverd wordt met voorruitverwarming dus dat leveringsprobleem is m.i. ook geen issue
 

Jochie

Lid
In Belgie alleen in combinatie met verwarmde voorzetels vanvoor. Maar de mogelijk is er wel. Dat in tegenstelling sportinterieur met een pack GPS. dat gaat bij ons weer niet.
 

mc1977

Lid
Toen ik in eerste instantie (begin april dit jaar) mijn auto heb besteld had ik het winterpakket erbij genomen, de dealer belde mij echter toen hij de order wilde opvoeren dat de voorruit niet leverbaar was tot minimaal week 45 dit jaar. Het winterpakket was zelfs aangepast dat de voorruit eruit was gehaald en alleen nog de verwarmde achterbank erin zat, maar daar ging het mij totaal niet om dus heb ik het winterpakket laten vervallen. Koste mij weer een aantal weken omdat bij de LM alle contracten en papieren weer volledig opnieuw geregeld moesten worden :mad:
 

Olavio

Senior Member
Toen ik in eerste instantie (begin april dit jaar) mijn auto heb besteld had ik het winterpakket erbij genomen, de dealer belde mij echter toen hij de order wilde opvoeren dat de voorruit niet leverbaar was tot minimaal week 45 dit jaar. Het winterpakket was zelfs aangepast dat de voorruit eruit was gehaald en alleen nog de verwarmde achterbank erin zat, maar daar ging het mij totaal niet om dus heb ik het winterpakket laten vervallen. Koste mij weer een aantal weken omdat bij de LM alle contracten en papieren weer volledig opnieuw geregeld moesten worden :mad:
Hier ongeveer hetzelfde verhaal, alleen werd mij verteld dat de verw.bare voorruit helemaal niet meer in het pakket zat, wel de verw. achterbank. Nou vind ik dat niet nodig (als er al iemand achter inzit is dat voor zo'n lange tijd dat hij/zij zelf wel de zitting kan opwarmen), dus geruild voor een alarm, maar dat leverde geen vertraging in de bestelling op.
 
Bovenaan Onderaan