Voorraad model of nieuwe

Ik heb besloten om een Skoda octavia combi te gaan leasen.
Nou is het zo dat er een voorraad model beschikbaar is met ongeveer 4000 op de teller die ik eventueel volgende maand zou kunnen rijden als ik akkoord ga met de offerte.

Ik heb voor de zekerheid nog even met de plaatselijke dealer gebeld en die gaf aan dat wanneer ik een nieuwe bestel deze voor het einde van volgende maand binnen is!

Nu is het natuurlijk zo dat per 1 juli de prijzen veranderen wat betreft bpm.

Wat denken jullie dat goedkoper uit gaat vallen, een nieuwe bestellen of een voorraad model gaan rijden?
 

Canon-Eye

Forumguru
Een voorraadmodel met 4000 km op de teller? :pieker:
Om te beginnen moet die allang op kenteken staan want die 4000 km zijn er vast niet op het fabrieksterrein opgekomen, dus de prijswijzigingen op 1 juli zouden daarop geen invloed mogen hebben.

Zou het niet eerder een demo zijn die ze pas kwijt willen als ze de opvolger binnen hebben?

Terzijde: het wordt erg gewaardeerd als nieuwe leden zichzelf even voorstellen in het Meet en greet gedeelte van het forum.
 
Het is inderdaad een demo model.
Ik ben ook voornamelijk benieuwd of na de wijzigingen van 1 Juli de Octavia duurder of goedkoper gaat uitvallen.

Ik zal mij zsm even netjes voorstellen als nieuw lid! :-)
 

Duijzer

Donateur
Uk denk qua leaseprijs dat een nieuwe goedkoper uitvalt vanwege de afschrijving. Als er 1 juli prijsveranderingen zijn kan je dealer toch wel vertellen wat het wordt? Als de wachttijd zes weken is en ik zou de keuze hebben voor een nieuw model zou ik voor de nieuwe gaan.
 
Bovenaan Onderaan