Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD garage

Quark

Nieuw lid
Ik heb hier 2 Skoda's gekocht en heb mij Seat hier nog altijd in onderhoud.
Erlijkheid en duidelijkheid en goede serviceheb ik hier ervaren. /forum/images/graemlins/baby012.gif
 
Wat is een AD garage? In mijn perceptie staat AD voor Algemeen Dagblad, maar dat zal wel niet goed zijn.
 

higgy

Forumguru
adje_tv.jpg
 
Re: Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD gara

Heb toch een beetje een andere ervaring. In november 2002 was ik aan het kijken voor een octavia. En aangezien er in het noorden niet zoveel Skoda dealers zijn o.a. ook bij Oppers wezen kijken. Ik reed al een octavia in de lease maar wegens een nieuwe baan moest ik zelf een auto aanschaffen. Omdat ik veel km ging maken ging mijn voorkeur uit naar een auto met een dieselmotor. Oppers had geen diesel als test auto maar heb een afspraak gemaakt voor een week later en er zou dan een diesel zijn. Neem dus apart een vrije middag op en bij aankomst blijkt er geen testauto te zijn. Oppers kontoleert zijn agenda en inderdaad blijk ik een afspraak te hebben maar vergeten.... nu ja kan gebeuren. Nieuwe afspraak gemaakt en je gelooft het of niet maar bij tweede afspraak weer geen dieseltestauto. Toevallig blijkt er een diesel octavia van een klant voor onderhoud te zijn en daar kan ik een testrit in maken !!!!!!!. Overigens gaat oppers bij die rit mee. Bij terugkomst een offerte opgesteld, omdat ik ook bij andere dealers ben geweest weet ik ongeveer wat de te verwachten korting is en dit blijkt bij Oppers slechts 3/4 te zijn. Geef blijk dat ik de korting te weinig vind en oppers geeft aan dat hij wel meer wil geven maar dat ik direkt(!) moet tekenen. dacht het niet. Na een tijdje zoeken op internet kom ik er achter dat Broekhuis per 2003 de nieuwe skodadealer voor Assen is. En zo wordt alles duidelijk. Oppers kon in november 2002 al niet meer aan een testauto komen en ik vind het geen manier van handelen om niet aan te geven dat als ik daar mijn nieuwe auto koop (en die in feb 2003 wordt geleverd) hij geen officiele dealer meer is. Om voor bv mobilitietsgarantie in aanmerking te komen dient je auto bij een officiele dealer in onderhoud te zijn en dat zou hij bij aflevering niet meer zijn.
 

Quark

Nieuw lid
Re: Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD gara

Ja, dat is zeker niet netjes als je een afspraak hebt en het is niet gerelgeld. Wat die garantie betreft, is het niet zo dat die niet verloren gaat als je bij een erkend garage bedrijf de auto in onderhoud hebt??

Maar een voorbeeld mijn Skoda starte slecht aan het begin van de winter ik breng hem heen voor een nieuwe en kan hem een uur later weer ophalen geen nieuwe accu wel bijgevuld geen kosten. (ik zou ze niet graag de kost willen geven die denken lekker snel verdienen) en zo heb ik nog diverse ervaringen.
 

Mark

Banned
Re: Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD gara

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Marcell</font><hr />

Toevallig blijkt er een diesel octavia van een klant voor onderhoud te zijn en daar kan ik een testrit in maken !!!!!!!. Overigens gaat oppers bij die rit mee.

[/ QUOTE ]

Dit moet mijn dealer met mijn wagen ééns proberen, het zal zijn beste dag niet zijn! /forum/images/graemlins/1439.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD gara

Dan is het gelijk exit als dealer, ga direct naar een andere dealer. Het zal je toch gebeuren!!!!!!!!
 

AMBIO2

Actief lid
Re: Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD gara

Breek me de bek niet open wat die Oppers betreft.
Heb daar mijn eerste Fabia gekocht .
Overigens goede inruil, vandaar bij hun de aankoop.
Zal jullie het hele verhaal besparen, maar in mijn ogen
de firma list en bedrog.
Het kwam mij dus ook niet raar over dat ze het dealerschap
kwijt raakten.
Na levering van de auto ben ik er ook nooit terug geweest. /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif
 

Quark

Nieuw lid
Re: Voormalig Skoda dealer Oppers Assen nu AD gara

Toch hoor ik veel posotieve reacties, de zoon is nu eigenaar

Maar ook in het tevredenheis onderzoek van Skoda kwamen ze toen al als 3e uit de bus van Heukelem Groningen als eerste.

En als ik dan zie dat Marcel en Ambio2 uit Groningen komen ??
 

skodaboy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Marcell</font><hr />

Toevallig blijkt er een diesel octavia van een klant voor onderhoud te zijn en daar kan ik een testrit in maken !!!!!!!. Overigens gaat oppers bij die rit mee.

[/ QUOTE ]

Dit moet mijn dealer met mijn wagen ééns proberen, het zal zijn beste dag niet zijn! /forum/images/graemlins/1439.gif

idd ik zou hier ook niet blij mee als ik mijn wagen binnen breng voor onderhoud en de dealer zou de wagen gaan gebruiken als testwagen.
maar ja,als je de wagen s'morgens binnen brengt en s'avonds weer ophaald kan je natuurlijk niet weten wat zij intussen nog bij de wagen hebben gedaan buiten het onderhoud alleen,tenzij je de km's noteerd als je hem binnen brengt...:tongue:

dan spreek mij er nog niet over uit als er iets zou gebeuren of zou misgaan met de wagen tijdens die bewuste testrit...:mad:
als ik mijn wagen binnen breng voor onderhoud blijf ik gewoon wachten tot de wagen klaar is,heb daar zo mijn redenen voor...
natuurlijk heeft hier niet iedereen de tijd voor om te blijven wachten :xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan