Voorlopig geen automaat leverbaar

Ron321

Lid
Volgens m'n werkgever is er voorlopig geen automaat leverbaar omdat Pon de prijzen vanuit de fabriek te hoog zou vinden t.o.v. de concurrentie.
 

ertromp

Forumguru
September komt DSG beschikbaar ................................... volgens PON
 

Bijlagen

  • Overzicht planning motoren OCTAVIA (2).pdf
    603 KB · Weergaven: 47

Ramonq

Senior Member
Vorige week bij een skoda dealer (arnhem) geweest. Hij geeft inderdaad aan dat vanaf begin september de 1.4 TSI iV PHEV (DSG) bestelbaar is.

Ik heb mijn leasemaatschappij om wat uitstel gevraagd bij bestelling van een nieuwe auto omdat ik verwacht dat er best wat verschil gaat zitten tussen de prijs van de Superb IV en de Octavia IV.
 

Antera

Donateur
Gisteren sprak ik nog een klant die melde dat de 1.5TSI met DSG voorlopig niet leverbaar zou worden en heeft voor een KIA gekozen :-)
 

jongetje

Forumguru
Gisteren sprak ik nog een klant die melde dat de 1.5TSI met DSG voorlopig niet leverbaar zou worden en heeft voor een KIA gekozen :-)
Dat kan, die 1.5DSG wordt pas eind februari bestelbaar. Ik wacht zelf (al een half jaar!) op de 1.0 DSG. Is voor mijn prima, heb nu een 1.6TDI DSG en die 1.0 E-TSI DSG heeft evenveel PK's dus ik voorzie weinig problemen. Hopelijk kan ik volgende week rond deze tijd een offerte rondmaken.

Ikzelf heb voor een CEED SW gekeken maar die productie ligt stil tot januari dus dat schiet ook niet op... (worden alleen nog plugin's gemaakt op dit moment begreep ik).
 

Ramonq

Senior Member
De prijzen van de 1.0 TSI eTEC DSG-6, 1.5 TSI G-Tec DSG-7 en 1.4 TSI IV DSG-6 worden naar verwachting op 9 september gepubliceerd door pon op skoda.nl.
 
Bovenaan Onderaan