Voorjaars Meeting 2013 op zaterdag 27 april

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
We zijn onlangs met het skodaforum bestuur overeen gekomen dat er 2 meetings per jaar georganiseerd gaan worden.
Daarom, alvast in de agenda zetten, 27 april as.
Omgeving Utrecht, Houten.
Programma volgt de komende wintermaanden, ik ben wel alvast opzoek naar leden die bekend zijn in de omgeving en die bereid zijn om een steentje bij te dragen in de organisatie.

ben erbij, staat in de agenda, en dat op de verjaardag van onze prins Willem, misschien kunnen we hem ook uitnodigen.

plaza

Forumguru
Dat is wel de 1e zaterdag van de meivakantie ( ondanks dat het dan nog April is ), zitten we normaal gesproken in die
periode in Spanje lekker :473: te drinken, effe een kleine enquete hier ter plekke : Spanje of Houten ?

Cordoba

Forumguru
Ik zal ook moeten kiezen: naar een bierruilbeurs in Frankrijk of de Skodaforummeeting. (als ik me tenminste niet vergis in de datum)

djmshell

Senior Member
laatste weekend van mijn vakantie dus is ff kijken of we nog weg gaan. zo niet ben ik weer van de partij:)

Ik ga de datum vast in mijn agenda zetten! Ik wil best helpen waar het kan, maar erg bekend in de omgeving ben ik natuurlijk niet. Ik hoor het wel!

Maarten

Forumguru
Hoe krijg je het verzonnen...
[baalmodus] Precies de dag dat ik met het vliegtuig op meivakantie vertrek... [/baalmodus]

Hetzer

Forumguru
Opgeven , hoeft hier nog niet hoor ;)
Het is alleen ter info, dat jullie weten dat we met iets leuks bezig zijn.

RefleCs

Forumguru
Ik ga het ook weer proberen! En ik woon in de provincie Utrecht dus Hetzer, als je vragen hebt kom er maar mee ;) Ik sta open om mee te helpen. Als er een tourtocht of een begin of eindpunt nodig is weet ik ook dat Skoda Kreijne Midland te Hoogland ook graag zijn steentje bij zou dragen.

Cordoba

Forumguru
Even de datum gecheckt en ik moet kunnen de 27e (was met het andere een week in de war), even afwachten of ik ook een handje kan helpen, maar dat kan ik binnenkort wel vertellen.

leslee

Forumguru
heb m in de agenda gezet.
wel beter dat ie in de zomer is.
hoop tegen die tijd al wat van mijn updates klaar te hebben.

DevilsOwn

Nieuw lid
Jammer! Ik weet het, prioriteiten stellen..

Helaas ga ik die dag met collega's/vrienden op pad. Naar TOPgear Live!
Zal dus lastig worden, maar mochten we tijd over hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan