Voor en achter logo na Plastidip

Hey,

Net vorige week m'n Octavia gekregen. Omdat ik niet echt van chroom hou, al meteen besteld met zwarte grille-omlijsting. Dit weekend het Skoda logo (de "flying dildo") vooraan en achteraan in de zwarte plastidip gezet. Volgens mij veel beter. liefhebbers van chroom zullen het waarschijnlijk maar niks vinden.
Nu donderdag de winterbanden er onder, en kan ik mijn velgen volgend weekend ook gelijk in het zwart zetten.
Voor de liefhebbers: 5 lagen matzwart gevolgd door twee lagen satin :-)

achter.jpg voor.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
netjes hoor! Ziet er zelf origineel uit.

Doet me een beetje denken aan de GTI tijd met de Golf II waarbij een GTI standaard zwarte logo's had in tegenstelling tot de gewone golf ;)
 
Thx!
Metallic hoogglans zou inderdaad mooier zijn, daar kan ik me volledig in vinden.

Dit is echter de eerste keer dat ik me met Plastidip heb bezig gehouden en ik wil niet té moeilijk starten :-)

plus het feit dat het een lease is, dus ik moet er wel aan denken dat al wat ik aanpas, terug in originele staat kan gezet worden. En dan liefst met zo weinig mogelijk werk. Hiervoor is Plastidip dan een meer dan goed alternatief.

Voor degenen die ook van plan zouden zijn om hiermee te werken, een aanrader. het werkt echt zo makkelijk als in de tutorials van het product. let er wel op dat je je tijd neemt en niet te overhaast te werk gaat. In mijn geval: degelijk aftapen, de bussen dip in een emmertje warm water laten opwarmen, goed schudden en dan werken met fijne laagjes, beter eentje meer dan eentje minder en tussen de verschillende lagen in, de tijd geven om te drogen (kleine 10 minuutjes)

Als de velgen achter de rug zijn, neem ik wel eens tijd om em mooi te fatsoeneren en een paar deftige foto's te nemen
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik laat alles door de dealer doen, dan krijg ik hem uitgeleverd as is, van de dealer. Dus dan is dat "origineel" voor mij. ;)
Ik denk trouwens niet dat de leasemij moeilijk gaat doen over zwarte logo's, deze passen trouwens beter bij de metallic zwarte dakrails, spiegelkappen en grille die ik er op heb laten zetten :deuk:

Maar plastidip is wel een uitkomst, je kunt eenvoudig zaken een andere kleur geven en het is weer ongedaan te maken.
 
Bovenaan Onderaan