Volume bluetooth

SCHOLTENS85

Actief lid
Hoe vinden jullie het volume van bluetooth?
Ik vind het vrij zacht, vooral tijdens gebruik van spotify. In spotify zelf staat volume op hard, maar in de auto vind k het best tegen vallen.

Groene balkje (volume) op de helft is nog prima. Maar heb het idee dat hij daarboven niks meer doet of weinig.

Hoor graag jullie bevindingen
 
In de instellingen kun je volume via media op zacht, middel, hard zetten. Standaard staat ie op zacht. Kwam ik bij toeval achter
 
Het verschil tussen 50% en 100% volume is trouwens bij mij ook niet waar te nemen. Maar ik vind op 50% het geluid prima voldoen (lees te hard om een gesprek te kunnen voeren). Mogelijk is de standaard instelling van je equalizer niet naar wens en kun je daar nog mee spelen.
 

SCHOLTENS85

Actief lid
op 50 is inderdaad ook prima hoor, maar soms wil je net even de volume extra hard doen. En dat merk je totaal niet op de laatste 50%
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Ben iets wijzer nu. Zodra ik android auto uitzet en gewoon Spotify stream via bluetooth dan kan ik bluetooth volume wel op normaal of hard zetten bij volume regeling. Maar zodra android auto actief is via telefoon dan alleen volume op zacht
 

mmarkvoort

Actief lid
Ik vind in het algemeen dat er bij volume van 50% tot 100% weinig meer gebeurd. Best teleurstellend. Er zit veel meer in het systeem dan er uit komt.
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Lastig uit te leggen, ga maar eens naar je mobiele apparaten. Druk eens op de a achter je toestel. Volume kan je van bluetooth nu op normaal of hard zetten
 

mmarkvoort

Actief lid
Ik zal het eens proberen.
Ik speel muziek echter zelf altijd vanaf USB stick. Maar daar hetzelfde issue qua volume.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mmarkvoort

Actief lid
Zonder software update lukt dat denk ik niet.
Heb ooit in een 308 een update gehad waar het daarna echt beter klonk.
Ze moeten de limiet er gewoon afhalen. Systeem heeft echt meer in zijn mars.
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Tot op heden nog steeds geen verschil, ook niet na de laatste updates.
Alleen als ik dus android auto uit zet kan hij weer harder. Raar maar waar :banghead:
 
Bovenaan Onderaan