Volgende nieuwe skoda rijder

Hierbij een korte introductie.

Mijn naam is Dimitri en alweer 41 (nooit te oud voor een skoda).
De komende 40 maanden ben ik de eigenaar van een superb combi 2.0 tdi met diverse opties en jawel een trekhaak voor de caravan.
Waarom een skoda superb?
Na 3 jaar een Ford focus en 4 jaar een cx5 diesel weer tijd voor een laag model omdat ik een suv persoonlijk minder comfortabel vindt rijden en met het feit dat ik 55k per jaar rijdt en wat ouder wordt de keuze voor een cruiser.
Ben benieuwd wat de skoda mij gaat bieden het zal moeilijk worden die handbak diesel van de mazda te evenaren maar verheug me vooral op dgs automaat.

Foto's volgen later.
 
Bedankt allemaal

1 april ophalen.

Quartz Grey Metallic
2.0 tdi combi
Business upgrade pakket
Comfort pakket
Function pakket
Virtual cockpit
Reserve wiel (altijd handig)
Trekhaak voor de caravan.

Blij mee.
 
Mooie opties.

Waarom 40 maanden in bezit? Leaseauto?


Klopt uiteindelijk is het toch 48 maanden geworden totaal 240k.

Was ivm kilometers nog een probleem meeste gaan tot max 200k.

Had budget tot 50k en daar zit ik net onder meeste auto voor dat geld al komt de mazda 6 sportbreak ook aardig in de buurt alleen zo jammer van hun automaat kan echt niet in deze prijsklasse.
 

VAG-man

Forumguru
Een Skoda haalt de 240k wel:D. Zeker ook het dubbele.
Wat is er mis aan de automaat van Mazda? Wel een mooie auto die 6 serie.
 
De automaat van de skoda loopt een stuk vlotter bij de mazda lijkt het wat minder vlot te gaan (gevoelsmatig) daarintegen ik heb een handbak cx5 diesel dat schakelt heerlijk echt fijne bak in combinatie met de 2.2 diesel maar op zoveel kilometer met toenemende files heb ik een automaat bovenaan me lijstje gezet.
 
Bovenaan Onderaan