Voertuig informatie via Move & Fun: wat is het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eline

Nieuw lid
Inmiddels zijn er een aantal forumleden met een Citigo in hun bezit dus ik heb een ervaringsvraag, zeker over het Tour pakket. Als je het verbruik van de auto wil aflezen moet je dan persé een boordcomputer hebben of kan dat ook via de Move & Fun?
Wat wordt er dus verstaan onder "voertuiginformatie"?
 

ZeroNRG

Senior Member
voor zover ik begrepen heb in het gesprek met de dealer is het feitelijk het laten zien van extra voertuiginformatie, deze zou normaliter wel beschikbaar moeten zijn via de standaard display maar ze zullen deze dan ook kunnen tonen op de "navi". Zal het morgen nog even navragen of ik het mag "zien"
 

cali05

Forumguru
De gebruiksaanwijzing is al ergens down te loaden. Even googlen. Als je de voertuig informatie opvraagt krijg je een aantal gegevens, zoals actueel gebruik, gemiddeld verbruik, gereden afstand, verstreken tijd, etc. Je hoeft dus geen boordcomputer te hebben.
Hier kun je de handleiding downloaden. Is van de up maar het systeem werkt hetzelfde NAVIGON - a Garmin company.
 

Eline

Nieuw lid
Bedankt allemaal! Dit is een stuk nuttigere informatie dan dat ik van de dealer kreeg want die vertelde mij dat je het verbruik dus niet kunt zien op de Move&Fun. Nu moet ik zeggen dat hij toen ook alleen nog maar naar de dealerdag was geweest en dus nog niet veel gebruiksinformatie had. Dit scheelt dus wel een travelpakket (als je de cruise control niet belangrijk vindt).
 

pvaken

Lid
Bedankt allemaal! Dit is een stuk nuttigere informatie dan dat ik van de dealer kreeg want die vertelde mij dat je het verbruik dus niet kunt zien op de Move&Fun. Nu moet ik zeggen dat hij toen ook alleen nog maar naar de dealerdag was geweest en dus nog niet veel gebruiksinformatie had. Dit scheelt dus wel een travelpakket (als je de cruise control niet belangrijk vindt).

Je kan het verbruik zeker wel zien met move & fun.
Op de boordcomputer kan je het alleen zien als je de uitgebreide boordcomputer hebt (travel pakket).
Move & Fun is het altijd op te zien onder voertuig informatie.
Wij hebben in een up gereden met maps @ more die geen uitgebreide boordcomputer had en die kon het ook weergeven via de maps & more.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan