vocht in skoda logo

MIK

Lid
Deze week viel mij op dat er vocht ofzo in het Skoda merk op de achterkant zit witte licht vlekken. Auto is 8 maanden oud. Hebben meer gebruikers hier last van. Vind niet erg mooi staan.

Cordoba

Forumguru
Volgens mij zijn er meer mensen met bijna nieuwe Skoda's waarbij de bovenste lagen van het logo los laten, ik ben bang dat het vocht, de fase er net voor is. Ik heb begrepen dat sommige mensen ook een nieuw logo hebben gekregen van de dealer.

Captain Hook

Forumguru
Is dus blijkbaar een 'normaal' probleem, bij mijn auto (nu 10 maanden oud) beginnen ook de eerste witte vlekken er in te kruipen.:( Binnenkort ook maar eens om een nieuwe vragen.

michelover

Forumguru
Ik heb hetzelfde gehad bij de Superb toen hij een paar maanden oud was. Keurig vervangen onder garantie. Nuttig is het alleen niet zijn na een jaartje weer wit aan het uit slaan langs de randen.

hemi24

Donateur
Een probleem wat ze in al die jaren blijkbaar nog altijd niet onder de knie hebben bij Skoda.
Ik heb al een nieuw logo op de achterklep en zag laatst dat het logo op de motorkap ook de witte vlekken gaat vertonen...

Logo op de F1 van m'n zwager is ook al in een ver stadium...

Hopelijk is dit straks met het nieuwe Skoda Logo uberhaupt verholpen...Iemand enig idee wanneer deze verschijnt (oeps ander draadje).:winkie:

snel

Actief lid
Bij mijn auto een yeti zijn ze ook al vervangen onder garantie voor en achter in juni :ahum:

EdK

Forumguru
Moeten die logo's niet misschien voor ze deze voor de tweede keer op de auto geplakt worden eens flink in de blanke lak gezet worden ?
En dan vooral veel aandacht schenkend aan de zijkanten ?
Want nu is het telkenmale vervangen onder garantie en zodra die verlopen is kan je om de zoveel tijd gaan dokken voor een nieuw embleempje !?

Erwin

Lid
Mijn logo begint achter ook witte vlekken te krijgen. Dacht eerst dat het kwam door agressieve ruitenvloeistof van een B-merk maar "gelukkig" ben ik niet de enigste. Voor glimt het logo nog als mieuw. Yeti nu 10 maanden.

Tallguy

Forumguru
@Erwin, naar de dealer en laten vervangen. Doet hij moeilijk, dan wijzen op dit topic. Je bent iig niet de enige met dit probleem.

Fabia

† In Memoriam
Ben alleen bang dat je binnen de kortste keren weer bij de dealer staat voor een nieuwe, gezien de korte tijd dat ze goed blijven.

clapton

Senior Member
Bij mij ook op het logo van de achterklep. Val mij erg tegen, vooral omdat de Yeti altijd in de garage overnacht. Neem dit wel mee als aandachtpuntje bij de eerste beurt. Je zou toch verwachten dat Skoda waarde hecht aan een goed logo, dit beeldmerk is een belangrijke reclame-uiting.

EdK

Forumguru
even een vraagje, wie van jullie wast de wagen met de hoge drukspuit in een wasbox of thuis met zo'n apparaat ?

dennis@yeti

Nieuw lid
ik was m thuis. afspuiten met hoge druk wassen en dan weer afspoelen en nadrogen.

en ik kwam er deze week ook achter dat het embleem wit uitgeslagen is toen heb ik een beetje staan krabben en er zit een soort plastic laagje over en naar mijn idee blijft daar juist vocht onder zitten waardoor die corrosie komt, dus ik moet ook nog even terug naar de dealer.

is nu een jaartje oud

Erwin

Lid
Zo even MS te Alkmaar gemaild, werdt direct gebeld voor een afspraak voor het vervangen, toppie

Bovenaan Onderaan