Vlakke laadvloer / achterbank

Emil Verwoerd

Nieuw lid
Ik was benieuwd naar de volgende vraag en dat is ofdat in de OC3 de achterbank volledig plat kan.

In de OC2 kan dit namelijk wel door de stoelen naar voren te klappen. Tevens vroeg ik me af of het eventueel met de dubbele laadvloer is op te lossen en dat het daardoor wel mogelijk is om een geheel vlakke laadvloer te krijgen.
 

CoesDoes

Forumguru
Of de zitting van de achterbank naar voren geklapt kan worden weet ik (nog) niet.
Op deze foto's kun je zien hoe het er met de dubbele laadvloer uitziet

image.jpg image.jpg

Waarbij de tweede een stuk groter en ook een stukje vlakker lijkt..., het is in ieder geval wel zo dat je met de variabele vloer geen opstaande rand meer hebt.
 

Emil Verwoerd

Nieuw lid
Het lijkt erop dat met de variabele laadvloer het 1 geheel is geworden. Maar vraag me af of het gezichtsbedrog is of dat het idd nu een vlakke laadvloer is
 

CoesDoes

Forumguru
Het lijkt erop dat met de variabele laadvloer het 1 geheel is geworden. Maar vraag me af of het gezichtsbedrog is of dat het idd nu een vlakke laadvloer is
Het lijkt mooi vlak te lopen, daarnaast is ook de tildrempel weg.
Over ongeveer 2 weken kan ik je vertellen of het echt zo is en evt foto's op verzoek maken :)
Op www.netcarshow.com kun je meer foto's van de variabele vloer zien.
 

Emil Verwoerd

Nieuw lid
Dus bijna helemaal vlak. Dubbele laadvloer doet dus enkel de vloer ophogen om het gelijk te trekken. Dacht dat met de gewone laadvloer de stoelen in een grotere hoek staan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
 

Flem_nl

Forumguru
Ik wilde dit ook citeren, volgens mij zegt ze zoiets als "er is maar één nadeel, en dat is dat het niet helemaal vlak is" om met haar hand aan te geven dat het zo is... tijdje geleden gekeken.

Hij is zo goed als vlak, met die plank erin. Die heb ik dus niet volgens mij... jammer!
Onderdeel van bagagepakket!
 

Herman Janssens

Senior Member
Ronald72, dazr vrees ik voor omdat hrt niet alleen de laadvloet is mazr ook het 'systeem'dat azn de zijkanten tussen de onderdte en de bovenste laadvloet xordt azngebracht om oa. de dakrails in te verbergen.
 

Herman Janssens

Senior Member
Al wat Belgisch is, is een ver-van-mijn-bed-show. Maar voor de rest wil ik graag mijn excuses aanbieden voor de wartaal die ik typte. Ik heb nochtans wel de indruk dat iedereen me 'begrepen' heeft. :jaja:
 
Bovenaan Onderaan