Video productie octavia facelift 2017

Rallye

Forumguru
Mooi filmpje. Toch jammer dat ze bij zo'n filmpje niet gewoon (doen alsof ze) één wagen volgen. Nu heb je op het ene ogenblik een vijfdeurs en op het andere ogenblik een combi in beeld......
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Misschien had ik wat voorkennis, op mijn vorige Octavia's kon je de tankdop op een iets andere manier aan het klepje haken, maar het staat gewoon in het instructieboekje.

IMG_0592.PNG

Als je je wel hebt afgevraagd waarom je de tankdop niet kwijt kon, is dat toch het eerste waar je kijkt?
 

neoproject

Actief lid
Had het idd recht uit het instructieboekje knn halen maar denk er alleen maar aan bij het tanken.
Bij men fabia moest je het klepje gewoon inhaken op het tankklepje.
 

anbu

Nieuw lid
Leuk om te zien! Dat ze alles door elkaar heen bouwen in zo een productielijn wist ik niet....had wel verwacht dat ze productie van bepaalde uitvoeringen zouden opsparen en groeperen
 

EdK

Forumguru
Wist ook niet dat dashboards en zo compleet ingaan tegenwoordig.
Dashboard word op aparte afdeling samengebouwd en gaat in één keer de wagen in zoals te zien.
Deuren gaan er na de spuiterij ook af en naar een andere afdeling toe waar alle spullen worden ingebouwd en aangebouwd en komen dan verder in proces weer terug bij de wagen en dan weer compleet geplaatst

Tsja dat is voordeel van modulebouw ...
 
Bovenaan Onderaan