Verwijderen bekleding achterklep o3

Borrie1973

Actief lid
Bij het verwijderen van de kentekenplaatverlichting van mijn combi o3, zijn bij mij de veertje/lipjes in de achterklep gevallen :banghead:. Een beetje stuntelig vind ik zelf maar kan ik de bekleding wel zonder enige soort beschadiging verwijderen zodat ik de lipjes eruit kan halen. Zo ja, wat is de daarvoor de werkwijze/instructie?
 

Joske

Forumguru
voor een O2 combi is het allereerst de handgreep verwijderen en vervolgens met een kunststof spie aan de gang gaan om de bekleding los te wippen. Vermoed dat dit voor de O3 weinig anders zal zijn.
 

dirkkroneman

Forumguru
Misschien even langs de dealer gaan/bellen, uitleg geven en vragen of ze misschien kort kunnen uitleggen hoe te werk te gaan? Niet geschoten..
 

Borrie1973

Actief lid
Ik ga idd het laatste maar doen, heb toch al aankomende woensdag een afspraak wegens resonantie rechterkant auto ivm bepaalde frequenties/ trillingen door auto. Past de achterklep mooi in het thema :maakmegek:
 

darksens

Nieuw lid
Ik ga idd het laatste maar doen, heb toch al aankomende woensdag een afspraak wegens resonantie rechterkant auto ivm bepaalde frequenties/ trillingen door auto. Past de achterklep mooi in het thema :maakmegek:

Zou je misschien de oplossing ook kunnen posten? Misschien zijn er meer die de bekleding los moeten hebben. Just for the info :lezen:
 

Borrie1973

Actief lid
Had zoals geciteerd al een afspraak voor een ander probleem, heb daar de situatie uitgelegd. De monteur moest glimlachen en zij dat hij het ging doen. Tijdens een moment van afleiding zag ik maar een stukje van de snelle actie. Van wat ik kon zien had hij na verwijdering van de rubber handlip eerst de bekleding aan het raamkant losgetrokken en eindigend bij het slotdeel. Heb dus niet het geheel kunnen bekijken en niet de details. Persoonlijk zou ik het de garage laten doen zoals ik. Als er iets fout gaat kunnen zij het gewoon vervangen
 
  • Wow
Waarderingen: casp
Bovenaan Onderaan