Verwarming niet te regelen

Topic in 'Fabia I' gestart door prohabitator, 04-10-2012.

1. Cordoba

Cordoba Forumguru

De stelmotor van de kachel dat is na verloop van tijd echt geen twijfel geval meer, die van de recirculatieklep merk je nauwelijks. (voor beiden is er één stelmotor, die zowel qua prijs, als uiterlijk bijna identiek zijn)

2. Antera

Antera Forumguru Donateur

Je kan ook even de leerwaarde opnieuwe inleren en dan kijken of het probleem dan blijft zo ja dan weet je waar je bij moet zijn. Vermeld hier even de uitdraai en een complete storingscode

3. fred_onrust

fred_onrust Nieuw lid

Hoi,
    ik las dat u info had om het dashboard van een fabia in/uit te bouwen.
    Ik heb ook het probleem met de warmteregingsklep/motor.
    Gaarne,
    dank u
    en tot ziens

4. pascal1976

pascal1976 Nieuw lid

Zou jemij kunnen uitlegge hoe je dat doet zonder uitbouw va het dashboard...wil dit ook zelf gaan doen.

Groeten pascal
    coennfreak@yahoo.com

5. pascal1976

pascal1976 Nieuw lid

link werkt helaas niet meer.

6. NPB1970

NPB1970 Nieuw lid

Hoop dat jullie duits begrijpen......... is wel een fabia uit 2001, maar zal toch niet veel verschillen?

Veel kijkplezier

turboturbo en Cordoba vinden dit leuk.
  7. Gompy

Gompy Lid

8. Gompy

Gompy Lid

turboturbo vindt dit leuk.
  9. Gompy

Gompy Lid

10. Antera

is een veel voorkomend probleem.

11. Cordoba

Cordoba Forumguru

Toch alleen bij de Fabia I, de Ibiza/Cordoba 6L, en de Polo (de 9N??), of vergis ik me?

12. Antera

Helaas bij vele andere ook. Golf 4,5 passats a4's en nog veel meer.

13. turboturbo

turboturbo Forumguru

Dat filmpje. De horror :nailbiting:

Ik heb 'm nog uit gekeken ook :geek:. Jammer dat het eind er niet opstaat (we weten niet hoe het afloopt ;))

Hij gaat niet echt voorzichtig met het glaasje van z'n teller unit om, die zit nu vol krassen! :stop:

Hij vertelt bij het monteren van het stuur iets over dat je maximaal 5 keer iets kunt demonteren en weer monteren, kon niet goed verstaan wat hij daarmee bedoelde, maar het leek erop alsof hij zelf aangaf dat hij niet wist voor de hoeveelste keer hij dit demonteren deed, en dat het dus Russische roulette was.... :cool:?

Al met al lijkt het nog wel zelf te doen, als je bovenstaand filmpje in reversed order kan bekijken.
    Wat mij tegen zou houden is dat als alles weer in elkaar geschroefd zit, de kans in mijn geval groot is dat ik er vervolgens achter zou komen dat die unit toch niet (goed) werkt of kennelijk niet goed aangesloten heb, of dat ik een van die 57 stekkers vergeten terug te stoppen....:facepalm:

Gompy vindt dit leuk.
  14. Antera

Goed opletten wat je doet dan kan er weinig mis gaan. Niet aan beginnen als je 2 linker handen hebt. Daarnaast hoeft niet voor elke klep alles compleet gedemonteerd worden als kan je er dan altijd wel beter bij

15. ap.kuiper

ap.kuiper Actief lid

Alhoewel dit topic al een tijdje "dood" lijkt , heb ik op dit moment met 1 van de Fabia 1's hier ook last van.
    Ik begreep dat @Monteurtje een oplossing weet zonder gehele dashboard uit te bouwen. Ik hoop dat hij een handige omschrijving kan geven, of misschien zijn er ondertussen meer personen die het gelukt is zonder gehele uitbouw van het dashboard! Op internet niet een filmpje kunnen vinden voor een Fabia 1 (zonder dashboard uitbouw).
    Aldus mijn dealer een klus van zeker €700,- (vooral arbeidsloon)......

16. Cordoba

Cordoba Forumguru

Dat filmpje zul je ook niet vinden (of het moet in scene gezet zijn): wat ik begreep is er net genoeg ruimte voor de handen en de onderdelen om te manoeuvreren, maar kun je zelf niet eens zien wat je aan het doen bent. Er is dus ook geen ruimte om een cameraatje/telefoon of iets dergelijks te positioneren om te filmen én genoeg ruimte te hebben voor het uitvoeren van de klus.

Deel deze pagina