Verwarmde achterbank

Ik ben aan het rondkijken naar een nieuwe bedrijfsauto en dat kan wel eens een Kamiq gaan worden. In de brochure zie ik foto's voorbij komen van een verwarmbare achterbank, maar in de configurator ben ik deze niet tegengekomen. Iemand een idee of dit leverbaar is in NL?
 

EdK

Forumguru
Tsja wat moet ik met een verwarmde achterbank ??
Zit nooit op de achterbank......:koffie::pardon:
 

Roronoa

Actief lid
Op de scala en kamiq eerste edities wel dacht ik. Maar nu niets van te vinden, enkel usb-c poorten achteraan op de scala en kamiq.
 

Japanese Power

Donateur
Onderstaand is uit de offerte van 4 jaar geleden voor mijn Kodiaq. Ik heb het uiteindelijk af fabriek laten doen.

Stoelverwarming in de voorstoel kost € 289,50 incl. btw en montage per stoel.

Voor de achterbank rekenen we een kleine meerkosten i.v.m. de montage schakelaar en het trekken van extra bedrading.

Dit hangt wel af van de wensen. Dit word meestal in overleg met de dealer of met ons bepaald en aan de hand daarvan een prijs gemaakt.

Eénmalig aansluiten van de stoelverwarming kost € 50,-.

Dus 4x € 289,50 + € 50,- aansluiten + meerkosten bedrading en schakelaars achterbank.

Dit zijn de prijzen exclusief het monteren van lederen bekleding.

Indien dit samen word gemonteerd met een lederen interieur worden de kosten hiervoor beduidend lager, puur op de- en montagetijd.
 

WoutM

Lid
Toen ik mijn Kamiq bestelde november 2020 was de verwarmbare achterbank inderdaad nog wel een optie. Alleen kon deze niet i.c.m. een verwarmbare voorruit genomen worden. Ik heb toen de verwarmbare voorruit gekozen.
 
Bovenaan Onderaan