Verwarmbare buitenspiegel alleen links?

Diondk

Senior Member
Hoi,

Ik heb verwarmbare buitenspiegels op mijn auto echter doet alleen links het, rechts wordt de spiegel niet verwarmt. Ook niet als ik het knopje voor de achteruitverwarming indruk.

De schakelaar van de spiegel staat uiteraard op verwarmen.

Ik heb ook dimmende spiegels en die doet het wel links en rechts.

Is het normaal dat je alleen links een verwarmbare spiegel hebt? Volgens mij niet maar wou het toch even checken.

Indien dit niet normaal is dan ga ik morgen gelijk de garage bellen.

Groet,
Dion
 

Diondk

Senior Member
Heb net nog even mijn optie opgezocht 6xl

Buitenspiegel-instelling

6XL

Buitenspiegels met geheugenfunctie,
zelfdimmend, elektrisch inklap-,
verstel- en verwarmbaar

Dus idd morgen bellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

brepus13

Forumguru
Hopen dat er een kabeltje los is geschoten want de zelfdimmende spiegelglazen zijn vrij kostbaar :thinking:
 

Bakkertje

Forumguru
Die uit de eerste link heet trouwens ook een pijl voor het knipperlicht erin, ik weet niet of ik dat nou zo mooi vind, ik houd er wat dat soort dingen betreft meer van om het origineel te houden..
 

brepus13

Forumguru
op winparts kosten ze respectievelijk 232 om 268 euro. geen idee waarom links en rechts prijsverschil hebben al hebben ze wel een iets andere vorm... ik gok, maar ok dat is een aanname, dat dedealer niet goedkoper is. via Ali bestellen kan maar persoonlijk vind ik ali niet echt een alternatief voor auto onderdelen... ( al is het maar vanwege de lange levertijden meestal )

Maar goed, als het een garantieverhaal is dan is dit allemaal niet echt belangrijk.
 

Diondk

Senior Member
Jongens jongens, ik heb mijn auto reeds gekocht. 4 weken geleden met 6 maanden bovag garantie dit valt dus gewoon onder de garantie.

Als ik geen garantie had gehad dan had ik wel even gewacht :tongue:
 

Bakkertje

Forumguru
Dan is het wellicht goed om even ergens een VCDS kabel (of vergelijkbaar) erin te steken en te kijken wat er eventueel nog meer defect is..
 

Diondk

Senior Member
Dan is het wellicht goed om even ergens een VCDS kabel (of vergelijkbaar) erin te steken en te kijken wat er eventueel nog meer defect is..


VCDS kabel heb ik zelf, auto is zelf al helemaal uitgelezen, er zitten geen storingen in, daarom vind ik het ook vreemd dat de verwarming van de spiegel het niet doet.
 

Bakkertje

Forumguru
dat is inderdaad vreemd, bij onze beetle uit 99 geeft de auto aan dat de verwarming rechts stuk is..

Maar goed, even terug naar de verkopende partij en dan komt het vast goed
 

DJSmiley

Actief lid
valt zo'n spiegelverwarming wel uit te lezen?
Mijn mijn O2 (pre-FL) waren bv de ledjes in de spiegel defect, maar nergens een melding van te vinden.

De verwarming zelf kun je doormeten, 't is gewoon een weerstand. In mijn geval was die oneindig dus stuk. Vervangende spiegel met verwarming was iets van 15 eur, maar ik heb dan geen automatisch dimmende dingen.
 

Diondk

Senior Member
Probleem is opgelost kabel zat niet aangesloten voor de spiegel verwarming. Overigens nog een keer uitgezen voor dat ik naar de garage ging en nu gaf hij wel een electronische fout op de spiegelverwarming.
 
Bovenaan Onderaan