Verwamde voorruit vervangen door niet verwarmde voorruit

Jeanster

Nieuw lid
Kan ik de verwamde voorruit van men kodiaq vervangen door een voorruit zonder de verwarming? In de 6j dat ik met de auto rij de verwarmde voorruit niet gebruikt, prijs gewone voorruit is aanzienlijk goedkoper
 

AGTon

Forumguru
Waarom zou dat niet kunnen? Zolang de afmeting goed is waarom niet? Je hebt dan alleen niet de functie van voorruit verwarming en ik vind bij doorverkoop auto dat jij dit wel moet aangeven bij de koper.
 

MarcoO2

Forumguru
... en ik vind bij doorverkoop auto dat jij dit wel moet aangeven bij de koper.
Eens, anders krijgen we straks nog zo'n topic:
 

Canon-Eye

Forumguru
Het weglaten van deze optie (terwijl de schakelaar waarschijnlijk wel blijft zitten) komt de waarde bij verkoop of inruil niet ten goede. Dus dan "betaal" je er alsnog voor...
En tot die tijd heb je bovendien zelf ook niet de mogelijkheid om het toch te gebruiken, mocht je ooit een keer op een winterse ochtend naar bevroren ruiten staan te kijken...
 

Antera

Donateur
Je kan zeker een ruit plaatsen zonder geen probleem. De functie zal alleen een storing geven bij willen inschakelen verwacht ik. Dus het is net wat je wenst
 

Rallye

Forumguru
Grappig overigens dat je die optie nooit gebruikt. Heb je een garage of carport? Ik heb dat niet en heb daarom sinds 2012 een standkachel in mijn auto…….
Ik zou er persoonlijk ook een hekel aan hebben als er iets in mijn auto zit dat niet functioneert terwijl dat wel zou moeten overigens. Wat is het prijsverschil?
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Eergisterochtend was ik weer blij dat ik in me scherm het aan kon zetten en dat ik na een minuut kon vertrekken...
 
Bovenaan Onderaan