Versterker plaatsen in O2

witte

Nieuw lid
Heeft iemand hier al een versterker geplaatst en zo ja , langs welke weg heb je dan de voedingskabel door de motorruimte naar de koffer gekgregen. Ik vind nl geen
enkele vrije doorgang naar binnen toe.
 

remo

Lid
Ben op dit moment nog bezig met een multimedia installatie, zie fotogalerij.
De voedingskabel kan achter de accu naar binnen.
Accu verwijderen, accubak verwijderen, dan zit er in het schutbord een rubber van de orginele kabelboom, daar zitten extra tuutjes naast voor kabels.

Succes,

Remo.
 

sunnyboy

Senior Member
Als aanvulling op remo.
Zie fotogalerij waarbij remo de versterker achter de asbakhouder heeft weggewerkt. Als jouw versterker niet al te groot is, zou die plaats misschien geschikt zijn.
 

remo

Lid
Beste Sunnyboy,

Wat achter de asbak zit is eigenlijk geen versterker maar de hide-away module van de Kenwood KVT M700, hier zit de tuner en alle andere electronica in. (ook de versterker trouwens).

Deze is echter heel plat, ongeveer 4 cm de meeste verstekers zijn helaas veel dikker.
 

Deje

Lid
Als ik zo de foto´s bekijk lijkt het er op dat het met de bekleding van de middenconsole niet helemaal goed is gegaan... Of is dat te wijten aan de foto?
Is er trouwens ergen anders nog plaats voor een hide away? Ik zoek nog plaats voor een avic unit.... Of toch maar onder de stoel?
 

remo

Lid
Met de bekleding is niks mis gegaan dit hoor zo.
De Avic units moeten plat liggen ivm de gyroscoop.
Onder de stoel lijkt me de beste optie.

Succes,

Remo
 

remo

Lid
de 12v aansluiting achterin is denk ik geen optie tenzij je een kleine lichte versterker hebt.
Deze aansluiting is maar tot 10 a 15Ampere belastbaar en de meeste versterker gebruiken meer.

Remo.
 

remo

Lid
Ja hij moet rechtsteeks op de accu of direct op een van de aansluitingen voorop de zekeringkast onder de motorkap hier zijn er nog 1 of twee vrij.

Remo
 
Bovenaan Onderaan