Versie Columbus

Klaasje

Forumguru
Ik wil het toch nog eens hier aankaarten.

Ik heb een columbus produktieweek 18
Ik zie dat ik volgende versie heb
3T0035680B
HW: H52
SW: 3814

Wil dit nu zeggen dat ze mij in een nieuwe auto een oude columbus hebben gezet ?
Lijkt een B-versie
Dan g aik toch echt klagen, al doet ie het goed

Hoe wordt de versie nu eigenlijk precies weergegeven
De kenners onder ons ??
 

RogerS

Forumguru
@hemi24: Mooie link. Ik zie nu dat ik nog een "C-versie" heb (HW: 41) wel al met TMC knop. Dank.

@klaasje: volgens moet je voor de hardware versie kijken naar het nummer dat achter HW: 52 staat. Het eerste nummer verwijst volgens mij eerder naar een bestelnummer van Skoda.
Ik heb dus:
3T0035680B
HW: H41
SW: origineel 2724 (waarschijnlijk conform website link) nu 3974 (naar volle tevredenheid)

Voor nog meer informatie (in het Duits): http://187509.homepagemodules.de/t946f7-RNS-FAQ-als-PDF-Datei-V.html
 

vincefra

Actief lid
de B achter het nummer is enkel een verwijzing dat het een skoda unit is zonder de kaarten vooraf geinstalleerd (dat doet de garage dan nog ... ).
de HW versie nummer verwijst naar productie ... de H52 zou wel eens een D versie kunnen zijn.

SW 8314 is een versie waar de nederlandse taal en dergelijke in spraakherkenning op zit ... normaal enkel voor specifieke hardware (niet getest voor andere versies), hier dus de H52 versie ...

Is dus een nieuwe unit ... je zou het ook kunnen zien aan de beschikbare ruimte op de harde schijf voor muziek (ga eens naar media en bekijk dat eens ...) de D units hebben 20GB totale ruimte voor muziek en de C units hebben 12GB totale ruimte voor muziek ... (in ieder geval, harde schijven zijn 40 versus 30GB ... )
 
Bovenaan Onderaan