Verschil in koplampen

AGTon

Forumguru
Beste allen,

De Fabia is de deur uit en de Roomster zal ook op korte termijn het nest verlaten. Op zoek naar wat anders en dat zalen O3 combi worden.

Ben al een beetje aan het snuffelen wat er te krijgen is voor welke prijs en ook welke uitvoering ik juist wel of juist niet wil. Ik kom alleen niet uit het volgende.

Tijdens mijn zoektocht kom ik O3's tegen met verschillende koplampen. Heeft dit met de uitvoering te maken? Ik krijg de voorbeelden even niet geüpload, maar de ene koplamp heeft led-lampen aan de zijkant van de koplamp en de andere koplamp heeft led aan de onderkant van de lamp over de gehele lamp.

Iemand die mij kan voorzien van de nodige kennis?

gr.
 

Zwapp

Forumguru
Inderdaad verschillende uitvoeringen, facelift model heeft gescheiden koplampen met als ik het goed heb leds aan de buitenkanten van de unit, de prefacelift hebben met led pakket onderaan een strip over de gehele breedte van de unit.
 

EdK

Forumguru
Voor als link is opgeheven dan toch nog de foto hier
skoda-octavia-combi-vier-koplampen-287750-800.jpg
 

EdK

Forumguru
Zo simpel hoor AGTon.

gewoon de foto kopieren en opslaan en als bijlage in je post bijplaatsen...
Appeltje eitje
 

AGTon

Forumguru
Ahhh, ik keek naar de balk boven de geschreven tekst. Daarom lukte het niet.

Dank voor het doorgeven.
 

Bijlagen

  • 2370907b587bdffcff31b8f84f42b30d.jpg
    2370907b587bdffcff31b8f84f42b30d.jpg
    43,6 KB · Weergaven: 83
  • skoda-octavia-284282-1024.jpg
    skoda-octavia-284282-1024.jpg
    193,4 KB · Weergaven: 77
  • Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
@AGTon

Dus jij wilt het verschil tussen de witte foto en de grijze weten?

De Witte is gewoon halogeen met led dagrijverlichting, de grijze is full led.
 

AGTon

Forumguru
@AGTon

Dus jij wilt het verschil tussen de witte foto en de grijze weten?

De Witte is gewoon halogeen met led dagrijverlichting, de grijze is full led.

Dank voor de reactie. Daar ging het mij idd om. Is de full led een optie geweest bij de O3 of alleen bij bepaalde uitvoeringen toegepast?
 

JeSko

Forumguru
@AGTon

Pin me er niet op vast maar je kan volgens mij een vrij basis uitvoering Octavia (Ambition) nemen en deze full led aanvinken, zodat je het op "mindere" uitvoeringen ook hebt, en ik dacht dat het dan pas vanaf de Style standaard erop zat. Maar 100% zeker ben ik niet.
 

EdK

Forumguru
@JeSko wat in België kan hoeft in NL zeker niet zo te zijn hoor !
Als ik het niet fout heb begint de full led pas bij Ambition hier en dan als een dure optie
 

EdK

Forumguru
Kapstok is de opvolger van de kapsalon !!!

Dus ff goed in de gaten houden de aankomende jaren....:deuk::deuk:


Foutje, bedankt....:wavecry:

Weet je meteen hoeveel ik van die vette bende eet...... (not )
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Dus wat ik zeg eigenlijk..? De ambition, instapmodel dus, begint standaard met halogeen, maar je kan er wel LED koplampen op bestellen. Dus rijd je een Ambition met LED, de LED koplampen zouden dan dacht ik pas standaard op een uitvoering style zitten. Of begrijp ik het nu fout?

Ik sprak trouwens niet vanuit Belgisch oogpunt, maar vanuit datgene wat ik hier zowat heb opgevangen.
 
Bovenaan Onderaan