Vers opgehaald Superb Combi 1.6TDI Ambition Businessline

Lotgenoten,

Afgelopen vrijdag opgehaald en alweer de eerste 800km erop zitten. Een uitgebreidde review volgt nog maar tot dusverre is het echt TOP!

SC.jpg

Meerdere foto's volgen nog...

Grt. Bob

ps. voor het scherpe oog, ja al na 1 dag gewassen omdat een schijtlijster zich niet kon beheersen...

Miez1

Forumguru
Hi Bob!

Wat een beauty! En balen van die lijster, maar wel ff quality-time met je nieuw bolide gedurende het wassen :-)

Fijne kilometers gewenst!

Miez

aiva tco adoks

Forumguru
idd mooie auto ook zeker in combinatie met lichtmetaal.

Dat die schijlijsters geen andere auto's kunnen uitzoeken....Volgens mij doen ze het erom

s-line

Forumguru
Superbob,ik heb de mijne al gewassen na 20km!! Maar dat was om al die vette poetszooi van de dealer eraf te wassen en daarna een echte poets behandeling tegeven met een
prof. poetser(collega)nu zit er teminste een goede beschermende wax op!(aristoclass)
Maarja vogelpoep moet je er inderdaad wel meteen afhalen heel goed van jou omdat tedoen,want er zijn heel veel mensen die denken dat haal ik er morgen wel af, en dan is het er al in gevreten,ik krijg op mijn werk zelfs hagel nieuwe auto,s die bij de dealer op het terein staan(vooraad)die gewoon al gespoten moeten worden door birdshit!
Dus wees maar zuinig op je mooie auto en houd maar lekker schoon staat ook veel mooier. PS. hier is mijne net na de behandeling spek glad en glimt als 1.........
gr.michiel
!cid_6F29153E-7C91-45D3-934D-51CE632C08B0.jpg

joergarms

Senior Member
Gatsiedarrie, wat zijn die SuperBs Combi's toch een ontzettend mooie wagens. En beide versies hier, de zwarte en de witte zijn super in combinatie met de velgen die eronder liggen. Goede keuze heren.

En voor beide; veel plezierige en veilige km's gewenst.

ertromp

Forumguru
Echt mooie auto (en die witte ook!)
Verbazend hoe je met een stel velgen het uiterlijk van je auto kunt aanpassen.

Echt mooie auto (en die witte ook!)
Verbazend hoe je met een stel velgen het uiterlijk van je auto kunt aanpassen.

Dank!, velgen maken of kraken een auto, zo simpel is dat... Klinkt gek misschien maar had de leasemaatschappij hier moeilijk over gedaan, had de Superb zomaar niet meer op mijn "short list" gestaan. Ben iig erg blij met hoe het heeft uitgepakt.

Bovenaan Onderaan