Verlichtingsschakelaar met lichtsensor (AliExpress)

Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met een automatische lichtschakelaar van aliexpress?

De ervaringen aldaar zijn lovend, en voor die € 32,- euro lijkt het mij een grappige gadget!

Alvast dank!
 

Michelv.

Forumguru
Heb er eentje die je via de schakelaar zelf moet instellen(die heb ik te koop), en nu zit er eentje in die met een App op je telefoon in te stellen is, werkt wel goed(valt alleen wel ff uit na uitschakelen contact en gaat dan weer aan bij verlaten auto).

Werkt op zich wel aardig maar niet zo goed als af fabriek.
 
Ik heb er een van Ali gekocht. De ene ging na 3 maanden kapot, een nieuwe besteld welke ook niet helemaal lekker is omdat deze maar geen verbinding met de Bluetooth app wil maken. Hij functioneert hierdooor wel maar hij is niet in te stellen.

Het is Chinese rotzooi,maar kost ook niet de kop. Je moet er een beetje geluk mee hebben denk ik. Verder werkt het echt verrassend goed voor die paar tientjes. Als die van mij weer kapot gaat kan ik het waarschijnlijk toch niet laten om een nieuwe uit China te bestellen. Het is ook gewoon leuk dat je verlichting aanspringt wanneer je de auto ontgrendeld!

succes met het maken van een keuze
 

Octavia_Gert

Senior Member
Ik zit niet te wachten om dit met m'n telefoon te bedienen, dan kan ik net zo goed de knop behouden.
De originele schakelaar is niet heel duur, kost 14 euro via autodoc, maar de Citigo heeft geen lichtsensor, dus dit kan niet.
 

Handige Harry

Forumguru
Ik zit niet te wachten om dit met m'n telefoon te bedienen, dan kan ik net zo goed de knop behouden.
De originele schakelaar is niet heel duur, kost 14 euro via autodoc, maar de Citigo heeft geen lichtsensor, dus dit kan niet.
Instellen gaat via je telefoon. Als het eenmaal ingesteld is werkt het automatisch. Tenminste zo ging het bij mij :-)
 
Bovenaan Onderaan