Verlichting voetenruimte achter

Bakk

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

Ik ben sinds zo'n 2 weken de trotse bezitter van een Kodiaq Business Edition (MY2020). Ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat de verlichting van de voetenruimte achter lijkt te ontbreken.

Op de prijslijst op de Skoda website staat het expliciet vermeld als een extra t.o.v. de Ambition.

Ik heb nog even terug gekeken op de vorige prijslijst (1 juli 2019), daar staat de verlichting van de voetenruimte achter ook vermeld.

Enkel op de prijslijst van 1 januari 2019 (waar de Business Edition nog word aangeduid als de "Ambition Business") staat de verlichting van de voetenruimte achter er niet bij.

Ik heb de klacht al neergelegd bij de dealer welke het eerst probeerde af te schepen op een drukfout van Skoda (hier heb ik natuurlijk geen genoegen mee genomen). De vraag zou nu uitgezet zijn bij de leverancier.

Zijn hier anderen die ook de Business Edition (MY2020) hebben? Is bij jullie de verlichting van de voetenruimte achter wel aanwezig?
 

CDK

Forumguru
Het zal vast met een modeljaarwijziging te maken hebben. Alle modellen worden bovendien enigszins uitgekleed omdat Seat boven Skoda neergezet gaat worden in de markt. Je dealer gaat hier vrijwel zeker niets aan doen. Bij elk nieuw modeljaar zijn er dergelijke issues te lezen hier.
 

Frup

Forumguru
Ik denk dat het moment van kopen leidend is voor welke opties je wél en niet mag verwachten.
Als op dat moment de voetverlichting inderdaad een inclusieve optie was voor dat model, heb je er wel recht op.
Je zou dan in mijn ogen recht hebben op een vorm van compensatie.
 

Renkie

Forumguru
Irritant dat het er niet in zit, maar heel eerlijk: ik heb het wel maar vind het eigenlijk onzin....
 

Frup

Forumguru
Ga de kleine lettertjes maar eens lezen @Frup :jaja:
Ik doe dat beroepsmatig (maar dan niet in relatie met auto's) met soms verrassende ontdekkingen. Positief en negatief. In ieder geval vind ik het vaak de moeite waard.
De vraag is wel: waarom zou je in de auto in hemelsnaam je voeten verlicht willen ... Persoonlijk zou ik me daar niet druk over maken. Maar soms gaat het ook om het principe.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan