Verlichting naald toerenteller uitgevallen.

DinkyToy

Senior Member
In m'n dash is alleen bij naald vd toerenteller de verlichting uitgevallen. Verder alles brandend & okay.
Was in de buurt vd Dealer en vroeg om advies: hele dash unit zou vervangen moeten worden. €855 plus ong. €250 voor de werkplaats.
Beetje veel voor n 8jr jonge auto.

Heeft iemand n idee hoe dat goedkoper kan, is 'operatief ingrijpen' überhaupt mogelijk?
 

EdK

Forumguru
https://kms-apeldoorn.nl/

Zelf 2 jaar geleden geweest vanwege een deel verlichting in teller die het ook niet meer deed
2 uurtjes wachten met koffie en weer als nieuw met 2 jaar garantie en meen dat ik een 175 ex btw kwijt was.
Afspraak gemaakt op een zaterdag , ondanks dat ze op de site zeggen dan gesloten te zijn
 

Cordoba

Forumguru
Inderdaad, er zijn 2-3 echt goede bedrijven in Nederland die dit doen/kunnen, en KMS is er daar één van.
 

DinkyToy

Senior Member
Vandaag bij KMS Apeldoorn geweest. Oorzaak is de printplaat die volgens KMS ‘n bekende is bij uitval in de teller console.
Met n een uur was hij klaar.

Toen ik weg wilde rijden had ik ineens n lege tank ? maar nog ‘n half uurtje later was ook dat verholpen.

Prima zaak, aanbevolen!
 

turboturbo

Forumguru
Toen ik weg wilde rijden had ik ineens n lege tank ?
Je bedoelt volgens het metertje op het dashboard? Die deed het eventjes niet?
Schoot die vanzelf weer aan?

Welnu je hebt dus naar ik begrijp garantie op de werkzaamheden dus dat is dan wel prettig!
 

DinkyToy

Senior Member
Je bedoelt volgens het metertje op het dashboard? Die deed het eventjes niet?
Schoot die vanzelf weer aan?

Welnu je hebt dus naar ik begrijp garantie op de werkzaamheden dus dat is dan wel prettig!

Ja, t metertje deed het niet meer en is ter plekke door KMS vervangen.
Alles onder garantie die idd 2jr geldt.
 
Bovenaan Onderaan