Verlichting deur.

LaurensOfferman

Actief lid
Beste skodisten,

Zoals de titel al zegt wordt affabriek hier verlichting in geleverd? Of is het niet meer als een reflector.

Groetjes
6f1c552d116588938551bcf38ee7f5b9.jpg


Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

MaxN

Donateur
Volgens mij verschilt dit per model/uitvoering.
Soms is het een lamp, soms alleen een reflector.
Volgens mij is er ergens ook een topic van iemand die een reflector vervangen heeft voor een lamp.
 

LaurensOfferman

Actief lid
Volgens mij verschilt dit per model/uitvoering.
Soms is het een lamp, soms alleen een reflector.
Volgens mij is er ergens ook een topic van iemand die een reflector vervangen heeft voor een lamp.
Oké, dan zijn het bij mij reflectoren, eens even dat topic opzoeken.

Bedankt kerel!

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

RvdB

Nieuw lid
Bij mij zijn het lampjes die licht geven, dit betreft de elegance hatchback uit 2005. Als ik het onthou kan ik wel een foto maken van de achterkant? Ga morgen een setje nieuwe speakers monteren, dus de deurpanelen gaan er toch af.
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij zijn het bij de facelift versie (vanaf 2004) reflectoren, en bij de pre-facelift lampjes, hoewel de ervaring van RvdB daar weer mee in strijd is.
 

Duijzer

Donateur
Als ik het me goed herinner had de Elegance uitvoering lampjes, de andere uitvoeringen hadden reflectors.
 

Hakar

Donateur
Tweeduizendvijfer Elegance Combi alhier met in voorportieren lampjes, in de achterportieren helemaal niks.
 

Cordoba

Forumguru
Het altijd alleen in de voorportieren, ik heb destijds wel gekeken om bij mijn 2003 combi (Creation-uitvoering) als aanvulling op de lampjes in de voorportieren ook reflectoren of lampjes op de achterportieren te plaatsen, maar dat is lastig omdat er eigenlijk geen echt goede plaats voor is.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan