Verlengde zit op de Sportline

Ronny1978

Actief lid
Iemand ervaring met het volgende? In mijn SuperB Sportline zitten de Sportline sportstoelen. Nu zie ik bij diverse Sportlines van de bouwjaren 10/2020 tot ongeveer 4/2021 twee soorten sportstoelen voorbij komen.

De ene heeft geen verlengde zit, bij een andere zie ik het weer wel. Iemand die dit mss weet wat het verschil is?

Ronny1978

Actief lid
Ja tot zover kwam ik ook . Ik zag het alleen niet in de optie en/of prijslijsten van 2020/2021. Dus was even benieuwd of er van de Sportline nog weer een speciale uitvoering geweest is destijds.

NordicVolvo

Actief lid
Er zit vaak verschil in afstelmogelijkheden tussen stoelen die handmatig te verstellen zijn en de versies met elektrische afstelling. Wellicht hebben de elektrische versies wel de zittingverlenger?

Ronny1978

Actief lid
Dat geloof ik graag. Maar in beide gevallen gaat het om elektrisch verstelbare stoelen. Er staat nu een dec. 2020 versie te koop met elektrisch verstelbare stoelen met stoelverlenging. Mijn wagen is van jan. 2021 met elektrisch verstelbare stoelen en die heeft dus geen stoelverlenging.

richardo128

Nieuw lid
Die optie voor de bovenbeensteun was dus maar 110 Euro meer (verschil tussen de opties). Heb zelf net een Superb gekocht van 2021 en heel specifiek gezocht naar een Sportline iV met weinig kilometers, de stoelen met verlengbare bovenbeensteun en ZONDER panoramadak... Dat viel niet mee en uiteindelijk in Duitsland uitgekomen ;)
Helaas met wel meer opties zo dat ze vanaf fabriek maar een kleine meerprijs hebben, maar achteraf niet meer zijn in te bouwen. De zonne-rollo's in de achterdeuren zijn daar ook een mooi voorbeeld van.

Ronny1978

Actief lid
Ik wist eigenlijk niet af van het feit dat er stoelen waren met en zonder verlengbare bovenbeensteun. Mijn zoektocht was juist, Sportline, panoramadak en trekhaak. Het mocht ook een 1.5 worden bij mij, maar die zijn schaars. De plug-ins zijn/waren kennelijk behoorlijk gesubsidieerd in Dld.
Uiteindelijk heb ik de mijne ook gekocht in Duitsland, mede gezien de prijs en de opties. Heb er ook veel meer op zitten dan gewenst, maar ach, dat is dan ook wel weer mooi :giggle:

Bovenaan Onderaan