Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn er nog forumleden die hun Superb hebben verlaagd middels Eibach veren of een schroevenset? Wat is jullie ervaring en zijn er firma,s aan te raden die dit goed kunnen doen?
De ET waarde is 41 volgens mij, zou van mij wel iets meer naar buiten mogen maar de vrouw rijd er ook dagelijks mee en om de stoepranden nog te ontzien houd ik het maar zo denk ik..
Haha helder. Ben mij nog aan het oriënteren, neig wel naar veelspaak velgen. Maar ben eerst nog aan het nagaan of 20/21 inch niet te veel af gaat doen van het rijcomfort. Zoals gewoonlijk hoor je horrorverhalen als je aan het oriënteren bent en ben deze nu aan het checken. Ik heb nu 19 inch en naar mijn mening rijdt het nog prima.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij een firma in Bunschoten voor de verlaging. Nu nog kijken naar nieuwe velgen. Chatgtp geeft aan dat ET40 een door skoda aangeraden et maat is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.