Verkoop Octavia O3 2016

Beste forumleden,


Op dit moment rij ik een Skoda Octavia 3 uit 2016 style 1.4 150pk. Deze auto heb ik zelf geïmporteerd vanuit Duitsland en heeft 50000km op de teller (gekocht met 8000km). Auto rijdt uitstekend maar ik kom van een Honda civic type r en mis toch het vermogen bij deze 1.4 TSI Greenline. Gezien ik nu 2 kleintje heb van 5 maanden en 2 jaar is een station een must. Daarom ben ik na een comprimé aan het zoeken en dat is een skoda octavia RS.




Wat kan ik verwachten wat deze auto opbrengt bij een verkoop? auto zelf is technisch zoals die bij 8000km was dus toppie!


auto zelf heeft stoelverwarming, Xenon met AFS, grootlichtassisent, amudson navi

achter links bij de bumper een klein krasje kan voor 100 euro gemaakt worden via de dealer.
 

ertromp

Forumguru
Kun je prima zelf checken via een site als autoscout en noem ze maar op. Gelet op bijvoorbeeld zo'n navi als de Amundsen en de import waarbij ik hoop dat je kunt aantonen dat de auto schadevrij is geïmporteerd dan verwacht ik bij particuliere verkoop ergens rond de 18K
 

MY00

Senior Member
Er zal een verschil zitten als de je auto particulier kan verkopen, verkopen aan een handelaar, inruilen bij een handelaar of inruilen bij een dealer. Ik denk dat je als je je auto particulier kan verkopen en dan weer een RS uit duitsland haalt je het minste geld uitgeeft. Al vind ik momenteel de prijzen in duitsland behoorlijk hoog. Dus het zal winkelen worden vrees ik.
Niet dat daar iets mis mee is.
 
Bovenaan Onderaan